  • 1. Data: 2013-03-06 09:27:08
    Temat: zaplatanie koła
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    siemacie dzieci

    nie pisałem tu chyba ze sto lat
    a teraz mam pytanie dotyczące zaplatania kół motocyklowych:
    czy taką usługę ktoś świadczy w warszawie?
    niedługo będę miał do zaplecenia koła od VT1100

    pozdrovki
    fiodor

  • 2. Data: 2013-03-06 10:17:15
    Temat: Re: zaplatanie koła
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-06 09:27, fiodor pisze:
> [...]
    > czy taką usługę ktoś świadczy w warszawie?
    > niedługo będę miał do zaplecenia koła od VT1100

    A samemu sie nie da ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-03-06 10:21:12
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    On 6 Mar, 10:17, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A samemu sie nie da ?

    Wszystko można samemu ale trza umić.
    Nie mam nawet cienia warsztatu, garażu czy jakiegoś miejsca gdzie
    mógłbym.

    pozdrovki
    fiodor VT1100

  • 4. Data: 2013-03-06 12:10:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    fiodor napisał(a):
    > czy taką usługę ktoś świadczy w warszawie?

    Pewnie kazdy serwis ktory ma do czynienia z ednurakami. No i serwisy
    rowerowe. Tylko czasami za ta usluge krzycza ludzie chore pieniadze. Ja
    jak ceny uslyszalem, to siadlem i sam zaplotlem w godzine dwa kola.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2013-03-06 12:19:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 09:27, fiodor pisze:

    > czy taką usługę ktoś świadczy w warszawie?

    Wczoraj akurat rozmawiałem m.in. o tym w sklepie-serwisie od demoludów
    przy Górczewskiej 15. Zadzwoń i zapytaj - 506 163 981.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2013-03-06 13:23:17
    Od: d...@w...pl

    Witam
    Pytanko mam inne ale z tej samej beczki.
    Co robić przy wymianie opon z takim kołami na szprychach jak w sprzętach typu
    freewind, transalp itp tzn. trzeba centrować i wyważać czy tylko wyważać ?

  • 7. Data: 2013-03-06 13:45:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    d...@w...pl napisał(a):
    > Co robić przy wymianie opon z takim kołami na szprychach jak w sprzętach typu
    freewind, transalp itp tzn. trzeba centrować i wyważać czy tylko wyważać ?

    Czy masz bicie to sam sobie zobaczysz jeszcze na motocyklu. Jak jest
    bicie boczne, czy gora dol to trzeba wycentrowac. A jak nie to nie,
    tylko sprawdz naciag szprych, wszystkie maja ladnie dzwonic po udezeniu
    kluczem :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2013-03-06 14:21:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-06 10:21, fiodor pisze:

    > Wszystko można samemu ale trza umić.

    banalnie proste

    > Nie mam nawet cienia warsztatu, garażu czy jakiegoś miejsca gdzie
    > mógłbym.

    Ja kilka kol zaplotlem na dywanie, przed telewizorem.

  • 9. Data: 2013-03-06 14:59:24
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    On 6 Mar, 14:21, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > banalnie proste

    > Ja kilka kol zaplotlem na dywanie, przed telewizorem.

    Chcę obręcze pomalować proszkowo.
    Pytanie zrodziło sie kolejne:
    czy przy ponownym zaplataniu koła muszę mieć nowe szprychy czy mogę
    użyć "starych"?

    pozdrovki
    fiodorVT1100

  • 10. Data: 2013-03-06 20:58:19