  • Data: 2010-08-10 11:39:03
    Temat: Czujnik Pojemnościowy TEV - jak to działa
    Od: "Olo" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przeglądałem przyrządy do badania wyłądowań niezupełnych (nie pytajcie po co
    bo odpowiem że mi szef kazał) natknąłęm się na metode tzw. TEV:

    http://www.eatechnology.pl/wyladowanianiezupelne/met
    odypomiarowe

    Myśle że mniej więcej wiem jak to działa i wydaje się to być przydatne. Od
    strony elektroniki zastanawia mnie jednak jak mierzy się poziom fali lecącej
    po obudowie skoro nie ma potencjału odniesienia - przynajmniej urządzenie go
    nie potrzebuje jak na stronce z rysunkiem:

    http://www.eatechnology.pl/business/instrumenty/ultr
    atevplus

    Wydaje się że przykładają sprzęt do obudowy rozdzielnicy i mierzą.

    Jakieś sugestie?

    Pozdrawiam,
    Olgiert