  • 11. Data: 2013-06-02 23:05:15
    Temat: Re: Czy A4 płatna od Tarnowa ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-02, kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> wrote:

    > To samo chciałem napisać. W Tarnowie na stacji pytałem czy ludzie często
    > przyjeżdzają z buteleczką po benzynę a pan na to "Nie przyjeżdżają często, ale
    > przychodzą non stop" Bezmyślnego penisa, który oddał tak długi odcinek bez
    > żadnej stacji powinni odstrzelić.

    Nie przesadzasz? :-) Tyle lat odcinek A2 od Strykowa do Konina (ok. 120km)
    istnial bez stacji i sie zylo a co najwazniejsze bylo darmowo - jaki to problem
    zatankowac kawalek wczesniej? No chyba, ze ktos tankuje za kazdym razem za
    50 PLN to wtedy moze byc problem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-06-02 23:14:01
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-06-02 22:42, J.F. pisze:

    > Pod Wroclawiem podobnie - bramka ustawiona 3 km za wezlem bielanskim,
    > ale oplaty licza jak od wezla.

    Przy cenie 10gr/km jestem w stanie przymknąć oko na te 3km. Natomiast
    cena 3,5 raza wyższa (zakładając 18zł za 48km) na autostradzie
    wybudowanej przez Państwo, z koncesją uzyskaną na mocy TAJNEJ <sic!>
    umowy, uniemożliwiającej zwiększenie przepustowości tras alternatywnych
    to IMHO porażająca kpina ze społeczeństwa, żeby nie nazwać tego zwykłym
    skurwysyństwem.

    > Wolny rynek - nie podoba sie, to moga nie korzystac :-)

    Nie podoba mi się i nie korzystam. Znad Morza wracałem "starą" jedynką.
    Koncesjonariusze powszechnie dyktują ceny proporcjonalne do wielkości
    pojazdu. Ale jakoś nie mają chęci proporcjonalnie ich zmniejszyć dla
    motocykli. Jedynie Stalexport się ugiął.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 13. Data: 2013-06-02 23:17:34
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-06-02 23:01, AZ pisze:

    > No ale za to zarzadca A4 wyszedl naprzeciw motocyklistom i OIDP jest polowa
    > stawki w okresie listopad-luty.

    Dlatego piszę - A2 i A1. Stalexport się ugiął i - tfu! - chwała mu za
    to. Tylko gdyby na tym odcinku obowiązywały stawki państwowe, to by było
    5zł / 2,5zł zamiast obecnych 18zł / 9zł...

  • 14. Data: 2013-06-02 23:20:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-02, Staszek Sosenko <s...@...sigu> wrote:

    > Dlatego piszę - A2 i A1. Stalexport się ugiął i - tfu! - chwała mu za
    > to. Tylko gdyby na tym odcinku obowiązywały stawki państwowe, to by było
    > 5zł / 2,5zł zamiast obecnych 18zł / 9zł...

    Ale doczytales? LISTOPAD-LUTY... Sie nie ugial, tylko zakpil.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-06-02 23:30:50
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-06-02 23:20, AZ pisze:

    > Ale doczytales? LISTOPAD-LUTY... Sie nie ugial, tylko zakpil.

    Mea culpa - nie doczytałem. A raczej bezmyślnie pominąłem ;)

    Tylko skąd taka informacja? W zeszłym roku leciałem w weekend majowy do
    Świebodzina i płaciłem po 4,50 na obu bramkach. Tak też wynika z ich
    cennika tutaj: http://www.autostrada-a4.pl/oplaty/oplaty-i-sposoby-
    platnosci

  • 16. Data: 2013-06-03 00:19:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    AZ wrote:

> [...]
    > - jaki to problem zatankowac kawalek wczesniej? No chyba, ze ktos
    > tankuje za kazdym razem za 50 PLN to wtedy moze byc problem.

    Tam jest ile... 50km? Rezerwa w autach jest zdaje sie liczona na jakies
    100km.
    Wystarczy nie wjezdzac na autostrade ze swiecaca sie rezerwa, wielkie
    halo...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2013-06-03 03:25:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 23:14:01 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Przy cenie 10gr/km jestem w stanie przymknąć oko na te 3km. Natomiast

    Cena owszem znosna.

    > cena 3,5 raza wyższa (zakładając 18zł za 48km) na autostradzie
    > wybudowanej przez Państwo, z koncesją uzyskaną na mocy TAJNEJ <sic!>

    Cos mi sie wydaje ze tajna to ona jest po to abys sie nie dowiedzial
    ile panstwo z tego ma. Bo skoro autostrada panstwowa, to i wiekszosc
    wplywow powinna byc panstwowa.

    > umowy, uniemożliwiającej zwiększenie przepustowości tras alternatywnych

    rzekomo, bo tajna. chyba ze Stalexport musial jednak sporo
    zainwestowac.
    Ale ... na "panstwowym" koncesja nie zabrania, ale powiedz - jaki sens
    ma aby panstwo polepszalo drogi i zachecalo do omijania platnej
    autostrady ? :-)

    > to IMHO porażająca kpina ze społeczeństwa, żeby nie nazwać tego zwykłym
    > skurwysyństwem.

    Przy stalexporcie owszem, przy pozostalych prywatnych - tam wplywy
    musza pokryc koszt budowy i jeszcze dac zarobic. A na panstwowym - nie
    musza.

    J.

  • 18. Data: 2013-06-03 06:15:23
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > Tam jest ile... 50km? Rezerwa w autach jest zdaje sie liczona na jakies
    > 100km.
    > Wystarczy nie wjezdzac na autostrade ze swiecaca sie rezerwa, wielkie
    > halo...

    O ile się wie o tym, że NIGDZIE po drodze nie można zatankować. Teraz wiem i nie
    ma problemu, ale za pierwszym razem było mało fajnie choć nigdy do tej pory nie
    zdażyło mi się zostać na środku drogi z pustym bakiem.

    --
    pozdrawiam kamil
    http://Endurorider.pl

  • 19. Data: 2013-06-03 06:15:54
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

  • 20. Data: 2013-06-03 06:16:22
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Jak doloza stacje kaza sobie placic za autostrade, tez bedziesz jeczal, ze
    > ktos do odstrzalu.

    I tak w końcu wszystko będzie płatne w tym para państwie...

    --
    pozdrawiam kamil
    http://Endurorider.pl