  • 1. Data: 2010-02-20 17:53:24
    Temat: Czy LG GD510 to smartfon? (w/g Orange.pl)
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    LG GD510:
    http://www.orange.pl/klienci_ind/orange_abonament/te
    lefony/lg/lg_gd510?loyalty=30&priceParams=76:1342

    "Orange sklep online" przedstawia go jako smartfon - kiedy w filtrze w
    zakładce "telefony" wybierzemy taką opcję. Więc? Czy to prawda i jaki
    OS posiada?

  • 2. Data: 2010-02-20 18:03:17
    Temat: Re: Czy LG GD510 to smartfon? (w/g Orange.pl)
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 20 Lut, 18:53, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > "Orange sklep online" przedstawia go jako smartfon - kiedy w filtrze w
    > zakładce "telefony" wybierzemy taką opcję. Więc? Czy to prawda i jaki

    Liczą się funkcje i ja bym go chyba, mimo wszystko, do smartphone nie
    zaliczył. OS ma własny producenta.

    JK

  • 3. Data: 2010-02-20 20:29:04
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 20, 7:03 pm, JohnyK <j...@t...pl> wrote:

    > Liczą się funkcje i ja bym go chyba, mimo wszystko, do smartphone nie
    > zaliczył. OS ma własny producenta.

    No ale przecież chodzi o możliwość instalowania dodatkowych aplikacji
    (nie: Java-aplikacji). Czy jest tam taka możliwość?