  • 1. Data: 2010-02-20 22:43:13
    Temat: taryfa elastyczna w Plusie - jest alternatywa?
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam
    potrzebuje telefonu (prowadze dzialalnosc gosp.), ktory bede uzywal
    czesto za granica (glownie odbieranie). Generalnie telefon, ktory by
    mnie interesowal to E71.
    To co mi sie sie nie podoba w elastycznym w plusie to wysokie ceny
    rozmow przy ktorych simplus to taniocha. To co mi sie nie podoba w
    simplusie (obecnie uzywam) to porabany sposob wykonywania polaczen za
    granica (jakies niewygodne wybieranie kodami)
    Jakas alternatywa dla elastycznej?
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-02-21 08:04:22
    Temat: Re: taryfa elastyczna w Plusie - jest alternatywa?
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Przemek pisze:

    > Jakas alternatywa dla elastycznej?

    Jeśli masz tylko jeden numer to nie ma alternatywy chyba, że przedłużasz
    umowę bez telefonu. Wówczas dodatkowe pakiety minut znacznie obniżają
    stawkę za minutę.

    Przy 3 numerach jest taryfa Kapitalna ze stawką 0,32 netto.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2010-02-21 10:33:21
    Od: Przemek <p...@g...com>

    jest jeszcze cos takiego jak mix firmowy w orangu gdzie stawki sa ok
    ale niestety ceny telefonow sa bliskie allegrowym. Niemniej w tam
    gdzie mieszkam orange ma slabszy sygnal niz plus (miejscami poza
    zasiegiem)
    Interesuje mnie abo na max 2 lata, miesiecznie max 100zyla. Mam jeden
    telefon (to 1osobowa DG)

    moze jakis virtualny operator dzialajacy na plusie ma cos takiego jak
    mix lub abo z pakietem kwotowycm a nie minutowym? Warunek: dzwonie w
    roamingu normalnie a nie jakimis kodami *111*0048xxxxxxxx#
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2010-02-21 10:53:08
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 20-02-2010 23:43, Przemek pisze:
> [...]
    > simplusie (obecnie uzywam) to porabany sposob wykonywania polaczen za
    > granica (jakies niewygodne wybieranie kodami)
    Odbieranie połączeń za granicą jest tańsze w PLAY niż w plusie. W
    elastycznej za to roaming schodzi z abonamentu co jest korzystne przy
    częstych wizytach za granicą. Pozdrawiam Dan

  • 5. Data: 2010-02-21 12:42:43
    Od: KP <p...@o...pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    > simplusie (obecnie uzywam) to porabany sposob wykonywania polaczen za
    > granica (jakies niewygodne wybieranie kodami)

    zobacz oferte Play dla Firm