  • 1. Data: 2009-01-08 11:41:17
    Temat: Czy PTC ma ludzi za durniów ?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Warunki Oferty Promocyjnej ,,Telefon bez umowy - Oferta specjalna" w
    sieci Era

    KU990 1379zł buhahahha na allegro 550-600zł
    N96 2999zł sklep Nokia ... 2349
    N6550 slide promocja Era 1029zł ... sklep Nokia 899zł
    SE C902 1499zł w sklepie SE 1149zł

    Czy oni sa debilami czy ludzi maja za debilii ?

    Cza tepic takich cwaniakow a potem pierdza ze upust daja 500zł.

  • 2. Data: 2009-01-08 12:06:13
    Temat: Re: Czy PTC ma ludzi za durniów ?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 12:41:17 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy oni sa debilami czy ludzi maja za debilii ?
    >
    > Cza tepic takich cwaniakow a potem pierdza ze upust daja 500zł.

    Czas też tępić ludzi, którzy nie są w stanie prawidłowo formułować zdań w
    ojczystym języku.

    - A pan czy wierzy w duchy - spytał prelegenta jeden ze słuchaczy.
    - Oczywiście, że nie - odparł prelegent, po czym z wolna rozpłynął
    się w powietrzu.

  • 3. Data: 2009-01-08 12:10:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Czas też tępić ludzi, którzy nie są w stanie prawidłowo formułować zdań w
    > ojczystym języku.

    A ty co z PTC :) a sypnac cie piaskiem w oczy, "wont" z mojej
    piaskownicy :)

  • 4. Data: 2009-01-08 12:17:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czy oni sa debilami czy ludzi maja za debilii ?
    >
    > Cza tepic takich cwaniakow a potem pierdza ze upust daja 500zł.

    A kto ci każe kupowac u nich? Mamy niby wolność gospodarczą, kup u
    konkurencji.

  • 5. Data: 2009-01-08 12:20:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A kto ci każe kupowac u nich? Mamy niby wolność gospodarczą, kup u
    > konkurencji.

    Alez ja tylko zwracam uwage na nowa PROMOCJE Ery :) nazywanie tego
    promocja to juz sprawa dla UOKiKa

  • 6. Data: 2009-01-08 12:24:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Alez ja tylko zwracam uwage na nowa PROMOCJE Ery :) nazywanie tego
    > promocja to juz sprawa dla UOKiKa

    Cóż, jak sama nazwa wskazuje, promocja ma wypromować jakiś produkt.
    Nie wiem skąd się wzięło przekonanie, że promocja=niższa cena. A potem
    powstają takie "kwiatki" jak "promocja na cukier", jakby cukru nikt nie
    znał i trzeba było ten produkt promować.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-01-08 12:26:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > powstają takie "kwiatki" jak "promocja na cukier", jakby cukru nikt nie
    > znał i trzeba było ten produkt promować.

    Alez w te promocji sa same znane grzmoty + N96 ktora w sklepie Nokii juz
    sie przykurzyla

  • 8. Data: 2009-01-08 12:28:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Alez w te promocji sa same znane grzmoty + N96 ktora w sklepie Nokii juz
    > sie przykurzyla

    Ale "w swojej piaskownicy" nie atakowałeś PTC za starocie, tylko to,
    że są drogie :)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-01-08 14:10:57
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 13:24:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Cóż, jak sama nazwa wskazuje, promocja ma wypromować jakiś produkt.

    No dobrze... ale jaki produkt ma to promować? Jeśli dobrze rozumiem to
    "ofertę". Ew. oferta stanowi element akcji promującej coś... tylko jakoś
    specjalnie nie widzę cóż by to mogło być :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 10. Data: 2009-01-08 14:27:59
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > powstają takie "kwiatki" jak "promocja na cukier", jakby cukru nikt nie
    > znał i trzeba było ten produkt promować.

    jednym z najczęstrzych elementów stosowanych w promocjach jest obniżanie
    ceny produktu... stąd promocja w 90% kojarzy się ludziom z obniżoną
    ceną... i słusznie