  • 1. Data: 2009-01-07 18:23:52
    Temat: Play - pakiet minut z wybranym numerem?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    W Play skonczyly mi sie z koncem roku promocyjne 1000 minut
    co miesiac w sieci. Troche sie spodobaly te minuty ale w ofercie
    abonamentow nie ma takiego pakietu do kupienia ani w starych
    abonamentach, ani w nowych One Play. Da sie jakos rozmawiac
    z wybranym numerem taniej w Play?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-07 20:48:25
    Temat: Re: Play - pakiet minut z wybranym numerem?
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    Marcin pisze:
> [...]
    > abonamentow nie ma takiego pakietu do kupienia ani w starych
    > abonamentach, ani w nowych One Play. Da sie jakos rozmawiac

    jak nie ma jak jest, 500 minut co miesiąc w sieci i na stacjonarne za free

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 3. Data: 2009-01-07 21:41:41
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Seba101 pisze:

    > jak nie ma jak jest, 500 minut co miesiąc w sieci i na stacjonarne za free

    przez pol roku, pozniej tylko 15zl za 500 minut

  • 4. Data: 2009-01-08 14:05:35
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    > przez pol roku, pozniej tylko 15zl za 500 minut

    no to zła oferta?

  • 5. Data: 2009-01-10 12:41:48
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    > przez pol roku, pozniej tylko 15zl za 500 minut

    To jest dla wszystkich czy tylko One Play?

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl