  • 1. Data: 2011-02-17 19:04:12
    Temat: Czy Samsung UE40C5000 czyta DivX HD ?
    Od: "Andrzej" <a...@p...pl>

    Ma moze ktos ten TV, jak z obsluga tez innych formatow ?

  • 2. Data: 2011-02-17 19:43:09
    Temat: Re: Czy Samsung UE40C5000 czyta DivX HD ?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-17 20:04, Andrzej pisze:

    A co ściągniecie specyfikacji zbyt trudne ?

    > Ma moze ktos ten TV, jak z obsluga tez innych formatow ?

    jakich innych formatów ? sprawdź nie bądź leniem, o tym co i jak
    odtwarzaja telewizory samsunga znjadziesz setki jak nie tysiace opinii
    wysil się trochę

  • 3. Data: 2011-02-17 19:59:26
    Od: "Andrzej" <a...@p...pl>

    Nie ma nic w specyfikacji o Divx HD kolego.... w Media mowili, ze czyta, ale
    znalazlem na jednym forum, ze nei czyta , podobnie pliki MKV, w media mowia,
    ze czyta, na forum gosc napisal, ze nie, a w specyfikacji nic o tym ni ema,
    wiec to jest do konca tak jak myslisz, wyslilem sie i to sporo szukajac po
    necie

  • 4. Data: 2011-02-18 06:25:12
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-02-17 20:59, Andrzej pisze:
> [...]
    > wiec to jest do konca tak jak myslisz, wyslilem sie i to sporo szukajac po

    To się przejdź z pamięcią przenośną z filmem i sobie sprawdź w media.

  • 5. Data: 2011-02-18 09:59:30
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 17 Feb 2011 20:43:09 +0100, boxfish <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >jakich innych formatów ? sprawdź nie bądź leniem, o tym co i jak
    >odtwarzaja telewizory samsunga znjadziesz setki jak nie tysiace opinii

    najbardziej mnie rozbrajaja posty w takim stylu.
    Nie masz nic do powiedzenia konkretnego to nie zabieraj glosu. Bo
    robisz szum dezinformacyjny.

    Wg mnie:

    - pojsc z pendrive i sprawdzic....ale wszystkiego nie da sie samemu.
    - doczytac w instrukcji
    - popytac na grupach i forach

    a i tak nie bedzie sie mialo pewnosci, ze wszystko bedzie dzialalo. Za
    duzo tego jest. Do odtwarzania "mediow" nalepiej jest miec cos
    zewnetrznego - jakis player w postaci pudelka za 2-3-4 stowki lub cos
    na bazie malego pc: tak jak cos nie dziala, to zainstalujesz
    odpowiedni programik, kodek itp i juz bedzie dzialalo.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-02-18 11:19:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-18 10:59, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > duzo tego jest. Do odtwarzania "mediow" nalepiej jest miec cos
    > zewnetrznego - jakis player w postaci pudelka za 2-3-4 stowki lub cos

    np. xtreamer

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2011-02-18 14:36:21
    Od: boxfish <c...@g...pl>

> [...]
    >

    > najbardziej mnie rozbrajaja posty w takim stylu.
    > Nie masz nic do powiedzenia konkretnego to nie zabieraj glosu. Bo

    poważnie ?

    w ciagu 20 sekund na stronie samsunga znalazłem ten tv, w ciagu
    kolejnych 5 pdf z instrukcja obsługi i na 30 stronie (angielskiej bo
    mnijesza instrukcji) tabele obsługiwanych formatów.

    Tv jest produkowany od ponad roku i ma ten sam mechanizm odtwarzania co
    kilkadziesiąt innych tv samsunga, nie ma najmniejszego problemu ze
    znalezieniem informacji - myślisz że jak sie komuś nie chce szukac to
    pojedzie do mm z wlasnym usb i filmmem ? watpię