  • 1. Data: 2009-05-09 12:21:33
    Temat: Czy gdzies w sieci znajde soft dla benq siemens S68?
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Witam,
    googlalem z 15 minut i nie udalo mi sie znalezc softu dla siemensa S68
    sterownika do kabla laczacego telefon z komputerem
    softu do synchronizacji kontaktow.

    Pomoze ktos?
    DZiekuje :)

    --
    topek-> jak zawsze pozdrawiający
    <---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

  • 2. Data: 2009-05-09 16:59:17
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    topek pisze:

    > googlalem z 15 minut i nie udalo mi sie znalezc softu dla siemensa S68
    > sterownika do kabla laczacego telefon z komputerem

    Jaki kabel? Jeśli DCA-140, to jest np. to:
    http://drivers.softpedia.com/progDownload/Benq-Sieme
    ns-Data-Cable-USB-DCA-140-DCA-540-105-Download-16764
    .html

    --
    Pozdrowienia,
    Dominik & Co (z domku)

  • 3. Data: 2009-05-10 22:50:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    topek pisze:
> [...]
    > googlalem z 15 minut i nie udalo mi sie znalezc softu dla siemensa S68
    > sterownika do kabla laczacego telefon z komputerem

    podaj adres - to przesle Ci zawartosc plytki z softem (tym oryginalnym z
    fona, bo tam wszystko jest czego szukasz)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-06-21 15:42:17
    Od: topek <k...@w...de>

    On 11 Maj, 00:50, AL <a...@s...tam> wrote:

    > podaj adres - to przesle Ci zawartosc plytki z softem (tym oryginalnym z
    > fona, bo tam wszystko jest czego szukasz)

> [...]

    Witaj,
    a moglbys wstawic obraz tej plyty gdzies?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy