  • 21. Data: 2011-06-26 14:41:04
    Temat: Re: Czy jest cos rownie komfortowego jak Econoline?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 14:03:31 +0200, Olo napisał(a):

    (...)

    Oczywiscie nie zrozumiales, a to nie jest forum.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2011-06-26 14:45:56
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 14:41, Maciek pisze:
    > Dnia Sun, 26 Jun 2011 14:03:31 +0200, Olo napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Oczywiscie nie zrozumiales, a to nie jest forum.

    grupa dyskusyjna, nie miałeś się do czego przypieprzyć to wybrałeś to?
    potrafisz tylko irytować ludzi

  • 23. Data: 2011-06-26 15:09:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 14:45:56 +0200, Olo napisał(a):

    > grupa dyskusyjna, nie miałeś się do czego przypieprzyć to wybrałeś to?
    > potrafisz tylko irytować ludzi

    Powiedzial jakis "Olo". Wypowiadasz sie za ogol?

    Zadalem normalne pytanie, naskoczylo na mnie pare trolli i paranoikow
    weszacych spam. Zapytalem, czy jestes jednym z nich. A ty sie nadymasz.
    Wyluzuj, bo nie ma o co.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2011-06-26 18:48:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Zadalem normalne pytanie, naskoczylo na mnie pare trolli i paranoikow
    > weszacych spam. Zapytalem, czy jestes jednym z nich. A ty sie nadymasz.
    > Wyluzuj, bo nie ma o co.

    Niezły wątek. LOL!

  • 25. Data: 2011-06-26 18:49:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Ogladalem ostatnio Forda Econoline. Bajka! Salon na kolach. Idealny w
    > dalekie trasy po asfalcie.
    > Czy sa na rynku jakies nieco nowsze samochody typu van oferujace taki
    > poziom komfortu?

    Funkcjonalnych odpowiedników jest bardzo dużo (większość budowana na
    bazie dostawczaków), ale styl już nie ten...

  • 26. Data: 2011-06-27 11:56:00
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Ogladalem ostatnio Forda Econoline. Bajka! Salon na kolach. Idealny w
    > dalekie trasy po asfalcie.
    > Czy sa na rynku jakies nieco nowsze samochody typu van oferujace taki
    > poziom komfortu?

    Podejrzewam, ze po asfalcie to prawie kazdy będzie dorownywal komfortem.
    Tylko ile takich drog jest w Polsce ? Chyba, ze zamierzasz ganiac po
    zachodzie Europy.
    Z tym że w przypadku amerykanskich konstrukcji to one sa od podstaw
    projektowane jako slony na kolkach, a europejskie to sa przerobki przez
    firmy zewnetrzne aut uzytkowo-dostawczych na salonki/campery. jakby byloby
    mnie stac na takie wozidlo to raczej bym szukal starszego amerykanca niz
    mlodszego europejczyka.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 27. Data: 2011-06-27 15:41:08
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-06-26 15:09, Maciek pisze:
    > Zadalem normalne pytanie, naskoczylo na mnie pare trolli i paranoikow
    > weszacych spam. Zapytalem, czy jestes jednym z nich. A ty sie nadymasz.
    > Wyluzuj, bo nie ma o co.

    Realnie poszukaj jakiegoś forum miłośników amerykańców i tam pytaj
    (pogooglaj pod hasłem 'salonka'), bo tutaj, niestety, już od jakiegoś
    czasu prawdziwych miłośników motoryzacji jest coraz mniej, a króluje
    plebs i hołota w smutnych i nudnych autach.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)