    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy się da?
    Date: Thu, 16 Aug 2012 17:26:20 +0000 (UTC)

    Czy się da? I ile tzreba dać żeby załatwić. Jest dostawczak rejestrowany na 2
    osoby i ileś tam kilo. Chcę go nabyć\drogą kupna bo ukraść się nie da. Z Tira
    też chyba nie spadnie. I czy da się go zarejestrować na 4 lub 5 osób i
    odpowiednio mniej kilogramów ładowności. Oczywiście jak bym miał wujka
    ministra transportu to by się dało od ręki. Czy bez wujka też się da to zrobić
    bezboleśnie. Fotele bym dokupił od takiego samego modelu ale busa. To nie
    problem. Mam obawy że problemem może być papierologia. Przerabiał ktoś już
    taki temat?