  • 1. Data: 2012-08-16 19:26:20
    Temat: Czy się da?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy się da? I ile tzreba dać żeby załatwić. Jest dostawczak rejestrowany na 2
    osoby i ileś tam kilo. Chcę go nabyć\drogą kupna bo ukraść się nie da. Z Tira
    też chyba nie spadnie. I czy da się go zarejestrować na 4 lub 5 osób i
    odpowiednio mniej kilogramów ładowności. Oczywiście jak bym miał wujka
    ministra transportu to by się dało od ręki. Czy bez wujka też się da to zrobić
    bezboleśnie. Fotele bym dokupił od takiego samego modelu ale busa. To nie
    problem. Mam obawy że problemem może być papierologia. Przerabiał ktoś już
    taki temat?

  • 2. Data: 2012-08-16 20:06:36
    Temat: Re: Czy się da?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-16 19:26, kogutek pisze:
> [...]
    > problem. Mam obawy że problemem może być papierologia. Przerabiał ktoś już

    Z ciezarowki da sie zrobic osobowke. Musisz zalozyc fotele, plastiki,
    pasy i jechac na pelny przeglad na stacje. Dostajesz papier, do wydzialu
    komunikacji i cala filozofia.

    Aaaaa na stacji potrzebujesz fv od warsztatu, ktory ma upawnienia do
    dokonania takiej przerobki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2012-08-16 21:12:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 20:06:36 +0200, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    (...)

    Dodam, ze warto poszukac warsztatu, ktory jest jednoczesnie stacja
    diagnostyczna, chociaz w przypadku kogutka trzeba chyba jechac do okregowej
    stacji badania pojazdow... ale pewnosci nie mam.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-08-16 21:13:05
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > diagnostyczna, chociaz w przypadku kogutka trzeba chyba jechac do okregowej
    > stacji badania pojazdow... ale pewnosci nie mam.

    A może masz orientację czy do wstawienia foteli i przykręcenia plastików musi
    być firma? Mam papiery mistrzowskie wydane przez Cech. I do tego te papiery
    dotyczą naprawy samochodów. To jak mam uprawnienia do naprawy hamulców to i
    może do przykręcenia foteli i plastików będą wystarczające. Gdzie się tego
    dowiedzieć? Czy w Wydziale Komunikacji będą wiedzieli? Jak znam życie to
    zaczną rzeźbić w gównie z odpowiedzią żeby mnie spławić. To jak bym wiedział
    coś więcej niż teraz to jakieś argumenty mógłbym mieć żeby mnie za szybko nie
    wypiąstkowali.

  • 5. Data: 2012-08-16 21:36:12
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Da się : kupiłem sobie Nysę za 800 zł / mikrobus / . Wywaliłem
    wszystkie fotele , zamontowałem wygodną "wersalkę " szafkę z kuchenką
    gazową i zlewozmywakiem , dwa baniaki 20 litrowe / na wodę czystą i
    brudną i pojechałem na stację diagnostyczną tzw. okręgową . Tam jest też
    warsztat naprawy samochodów , gdzie za jedne 180 zł wystawiono mi
    rachunek za " wymontowanie foteli i zamontowanie wyposażenia
    kampingowego " . Nyska przeszła cały przegląd i w wydz. komunikacji
    została zarejestrowana jako samochód specjalny kampingowy .
    Dodam , że nie mam w rodzinie żadnego ministra .

  • 6. Data: 2012-08-16 21:44:56
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-16 21:13, kogutek pisze:

    > A może masz orientację czy do wstawienia foteli i przykręcenia plastików musi
    > być firma? Mam papiery mistrzowskie wydane przez Cech. I do tego te papiery
    > dotyczą naprawy samochodów.

    tu chodzi raczej o odpowiednie PKD, jakie - poszukaj sam.

    Lukasz

  • 7. Data: 2012-08-16 21:50:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.08.2012 21:13, kogutek pisze:
    > Maciek<d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A może masz orientację czy do wstawienia foteli i przykręcenia plastików musi
    > być firma?

    to nie tak. sam sobie wstaw fotele, tapicerkę na ściany, pasy. Potem
    jedź do firmy która zdejmie Ci "kratkę" za 100zł i masz problem z głowy.
    Ta czy inna firma - na 99% po wpisach do działalności gospodarczej.
    ToMasz

    Ps jak się tak bawiłem w c15. zrobiłem wzmocnienia, pasy, lepsze fotele,
    półki pod sufitem, tapicerkę z karimatu, styropianu i na to wszystko
    najtańsza wykładzina podłogowa. na koniec kratę zrobiłem uchylną i....
    olałem przeróbkę na osobówkę.

  • 8. Data: 2012-08-16 22:24:07
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > półki pod sufitem, tapicerkę z karimatu, styropianu i na to wszystko
    > najtańsza wykładzina podłogowa. na koniec kratę zrobiłem uchylną i....
    Przeróbka na osobówkę w zasadzie wisi mi i powiewa. To ma być samochód do
    przewożenia sprzętu filmowego. Wypatrzyłem mastera. Srał pies że szeroki. Ma
    za to drzwi odsuwane z dwóch stron. I da się z takiego auta kręcić jak się
    jedzie. W takiej sytuacji do obsługi kamery potrzebne są minimum dwie osoby.
    Oczywiście typowo samochodowe fotele można sobie w buty wsadzić. Ale według
    mnie rejestracja na większą ilość osób niż by wynikała z ilości przednich
    foteli by się przydała. Bo jak by się trafił nadgorliwy niebieski to się może
    czepiać. Ludzie którzy kręcą siedzą w środku i patrzą w monitor. A kamerą
    sterują zdalnie. Takie zdjęcia w ruchu obstawia Policja. To i się nadziać
    można ze się któryś spyta czy jest papier że tam ludzie mogą siedzieć. mam
    jeszcze jedno pytanie. Może ktoś będzie wiedział. Czy taką przeróbkę można
    zgłosić w każdym momencie czy tylko jak się samochód kupi. Przykręcenie
    oryginalnych foteli w tym Masterze to pryszcz. Widziałem już go. Tam w płycie
    podłogowej są otwory pod śruby żeby fotele przykręcić. Tylko ze ja potrzebuję
    inne fotele. Może jak Pan Zbyszek pokombinować żeby to " specjalny " był.

  • 9. Data: 2012-08-17 13:28:59
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Pan Zbyszek

> [...]
    > warsztat naprawy samochodów , gdzie za jedne 180 zł wystawiono mi
    > rachunek za " wymontowanie foteli i zamontowanie wyposażenia

    To samo zamierzam zrobić z moim Polonezem Truckiem Royem. Zależy mi
    jednak by to wyposażenie dało się łatwo wymontować, ponieważ mój Polonez
    Truck Roy pełni niekiedy także funkcje reprezentacyjne (ma w końcu
    chromowane parapety, światła przeciwmgielne i kołpaki ozdobne). Martwi
    mnie jednak, że za mojego Poloneza Trucka Roya dałem aż 1000 zł czyli o
    200 zł więcej niż Ty za Nyskę. Czy to oznacza, że przepłaciłem? :(

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2012-08-17 15:22:23
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-17 13:28, t? pisze:
> [...]
    > mnie jednak, że za mojego Poloneza Trucka Roya dałem aż 1000 zł czyli o
    > 200 zł więcej niż Ty za Nyskę. Czy to oznacza, że przepłaciłem? :(

    nie martw się, Nyska to nie jest samochód reprezentacyjny, Roy jest o
    klasę wyżej!

    Lukasz