  • 1. Data: 2009-09-17 15:19:00
    Temat: Czy w N można odbierać kanały Astry?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    ...za pomocą n-kowego nboxa? Chodzi mi o platformę TVP - czy n w jakiś
    sposób nie blikuje możliwości odbioru?

    michał

  • 2. Data: 2009-09-17 15:48:20
    Temat: Re: Czy w N można odbierać kanały Astry?
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    mic49 pisze:
    > ...za pomocą n-kowego nboxa? Chodzi mi o platformę TVP - czy n w jakiś
    > sposób nie blikuje możliwości odbioru?
    >
    > michał
    Nie musi blokować. Wystarczy, ze nie da na listę.
    Ale np. Trwam daje na 505.

    AA

  • 3. Data: 2009-09-17 16:04:41
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 17 Wrz, 17:48, Alias Awatar <a...@a...eu> wrote:
    > mic49 pisze:> ...za pomocą n-kowego nboxa? Chodzi mi o platformę TVP - czy n w
    jakiś

    > Nie musi blokować. Wystarczy, ze nie da na listę.
    > Ale np. Trwam daje na 505.
    >
    > AA

    Czyli jak rozumiem - n-ka daje oglądać tylko to, co sama umieści na
    liście? Nie mogę tworzyć własnej listy, choćby o numerach wysokich...

    Michał

  • 4. Data: 2009-09-17 16:13:52
    Od: Mane <m...@g...pl>

    mic49 pisze:

    > Czyli jak rozumiem - n-ka daje oglądać tylko to, co sama umieści na
    > liście? Nie mogę tworzyć własnej listy, choćby o numerach wysokich...

    Pewnie chetnie sprzedadza Ci pakiet... FTA :D

  • 5. Data: 2009-09-17 16:25:58
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 17 Wrz, 18:13, Mane <m...@g...pl> wrote:

    > Pewnie chetnie sprzedadza Ci pakiet... FTA :D

    OK, to inaczej - czy mogą oglądać na nboxie kanały z Astry w ogóle?
    Czy tylko te zaprogramowane przez nke? Bo niebawem przyjdzie do mnie
    dekoder, a teraz jestem przed zakupem anteny i nie wiem - czy opłaca
    mi się robić zeza na Astrę czy dać spokój.

    Michał

  • 6. Data: 2009-09-17 20:07:53
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    mic49 pisze:

> [...]
    > dekoder, a teraz jestem przed zakupem anteny i nie wiem - czy opłaca
    > mi się robić zeza na Astrę czy dać spokój.

    Opłaca się i nawet n to zaleca:
    http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=4483

    AA

  • 7. Data: 2009-09-18 07:30:15
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...eu> napisał w wiadomości
    > Opłaca się i nawet n to zaleca:
    > http://www.nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=4483

    Ale niestety są to tylko nieliczne wybrane przez Nkę programy.

    Marek