  • Data: 2012-09-07 10:57:44
    Temat: Czy warto kupic opla astra III
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szukam od pewnego czasu jakiegoś kombi. Nie musi być ogromne.
    Chciałem kupić Mazdę 6 2.0 benzyna ale jest ich mało na rynku.

    Teraz jestem nastawiony na Opla tylko mam dylemat czy Zafira B czy Astra
    H. Interesuje mnie tylko benzyna 1.8
    Bagażniki są chyba porównywalne. Zafirka trochę wyższa.
    A może dużo większą Vectre C?

    Czytałem różnie opinie o LPG w silnikach 140 km ale generalnie można
    jeździć tylko od czasu do czasu sprawdzać luz zaworowy.
    Potwierdzacie?

    Potrzebuję w miarę bezproblemowo przewozić wózek bez większego
    demontażu. Teraz jesteśmy na etapie dużej spacerówki :)

    No chyba, że coś innego w kwocie ok 25 tys z rocznika nie starsze niż 2005.

    Ryba