  • Data: 2012-09-11 09:42:51
    Temat: Re: Czy warto kupic opla astra III
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //Duzo nie stracisz, ale ja chyba te bym wola Zafire. Bagaznik (przy
    zlozonych dodatkowych fotelach) jest wiekszy niz w kombi i na dodatek
    troche bardziej miekkie zawieszenie.

    bagaznik jest faktycznie ok tzn do momentu kiedy nie rozlozysz tylnych
    siedzen wtedy zamiast skrzynki browca ladujesz 4-paki, zawieszenie
    jest w porzadku ale ze wysoko siedzisz, mocniej (niz w kombi)
    odczuwasz przechyly boczne i to nieco irytuje, to samo z koleinami ale
    to juz chyba kwestia nieco szerszych opon (195 vs 225), hamulce
    znakomite ...
    wersja 120 PS CDTI spokojnie daje rade z 7-mioma osobami na pokladzie
    (5 doroslych i 2-ka dzieci) a w razie czego polecam wersje z
    przyciskiem SPORT wtedy dobry start spod swiatel zapewniony :-) musisz
    tylko pamietac ze Zafira (Astra) to tylko kompakt wiec na tle Vectry
    moze wypadac slabo ...aha plastiki w Zafirze sa koszmarne, wrazenie
    tandety zagwarantowane przez ksiegowych

    PS jesli musi byc LPG to gdzie pojdzie zbiornik ? w Zafirze mam kolo
    pod podloga (na zewnatrz) ale nie wiem jak jest w Astrze/Vectrze

    P.