  • 1. Data: 2012-02-05 15:55:14
    Temat: Czy wśród motocyklistów są ...?
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    Czy wśród motocyklistów są związki partnerskie ?

    Bo dyskusja zatacza kręgi w najwyższych sferach

    tu są filmy które mogą dać trochę światła na ten temat i dyskusji na ten
    temat

    film nr 1
    http://www.youtube.com/watch?v=u8oZSKs7DPE&feature=r
    elated

    film nr 2
    http://www.youtube.com/watch?v=paJGtBno6bY

  • 2. Data: 2012-02-06 09:24:40
    Temat: Re: Czy wśród motocyklistów są ...?
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Rozumiem, ze jest zima, ale co to, do chuja, za temat? :/

  • 3. Data: 2012-02-06 09:31:09
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 06.02.2012 10:24, Drzewo pisze:
    > Rozumiem, ze jest zima, ale co to, do chuja, za temat? :/

    co to dziura w bucie możne zrobić z człowiekiem...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2012-02-07 20:06:10
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał

    > co to dziura w bucie możne zrobić z człowiekiem...

    On ma akurat problem z inną dziurą.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2012-02-09 19:26:24
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    > Rozumiem, ze jest zima, ale co to, do chuja, za temat? :/
    no na przykład gdy widzimy jadącego motocyklistę z pasażerem płci męskiej,
    to zastanawiamy się czy.... odrotnie w sytuacji pasażera płci żeńskiej lub
    kierowcy płci żeńskiej i pasażera płci męskiej)

    czy motocykliści płci męskiej mają się ku sobie i np. na zlocie śpią w
    jednym namiocie...

  • 6. Data: 2012-02-09 19:28:04
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    > co to dziura w bucie możne zrobić z człowiekiem...

    a co człowiek może zrobić z dziurą w bucie ? mmmmm
    ;-)

  • 7. Data: 2012-02-09 19:30:06
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    > On ma akurat problem z inną dziurą.

    podobno faceci też mają punkt G (dżi)

    (pragnę mleka, myślę mleko)

  • 8. Data: 2012-02-09 19:58:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "D.Radecki" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > kierowcy płci żeńskiej i pasażera płci męskiej)
    >
    > czy motocykliści płci męskiej mają się ku sobie i np. na zlocie śpią w

    Nie spia w namiocie.

    Parafrazujac znana historie:
    W okolicach Berlina odbywal sie dwutygodniowy zlot motocyklistow. Motonici,
    jak to bikerzy, chlali rowno noc w nocy. Byl wsrod nich niejaki Daniel.
    Chlal on wiecej niz reszta kolegow, nie bylo nocy, zeby poszedl spac
    grzecznie w namiocie, zawsze po drodze gdzies sie potknal, przewrocil i
    zasnal. Najczesciej w rowie.

    Wszyscy wiemy jaka jest pojemnosc motocyklowych kufrow i sakw, wiec mozna
    sie domyslic, ze okoliczny sklep monopolowy obchodzil "zniwa". Daniel czesto
    zagladal do owego sklepu, zawsze kupujac jeden z najdrozszych trunkow -
    wodke czysta "wyborowa" - flagowy polski produkt eksportowy. Przeciez nie
    pozwolilby sobie zaryzykowac pic niemieckiej wodki!

    Minal pierwszy tydzien zlotu, gdy rozpoczela sie slynna Love Parade. Daniel
    standardowo pijany lezal w rowie, kiedy przechodzacy imprezowicze sie nim
    zainteresowali i postanowili wykozystac. Obadali, ze jest kompletnie
    nietomny, na 100% nic nie zapamieta. Zapinali go w cztery litery jak sie
    dalo, a potem grzecznie go ubrali i zostawili w rowie.

    Nastepnego ranka Daniel po przebudzeniu czul sie cos dziwnie w okolicach
    najnizszej czesci plecow. "Pewnie upadlem pechowo" pomyslal, po czym udal
    sie wiadomego sklepu. Sklepowa bez slowa postawila przed Danielem "wyborowa"
    i przyjela zaplate. Tego wieczora Daniel znow spal w rowie. Znow
    przechodzili imprezowicze i znow go wykozystali. Kolejnego ranka Daniel, jak
    zawsze, poszedl do sklepu i, jak zawsze, kupil butelke "wyborowej". Znowu
    zasnal w rowie. Tym razem imprezowicze przyprowadzili kolegow i uzywali
    Daniela na zmiany, prawie do rana.

    Kiedy Daniel sie przebudzil, tylna czesc ciala bolala go niesamowicie.
    Wiedzial o co chodzi, zrozumial, ze przesadzil, ze tak dluzej byc nie moze,
    ze musi cos z tym zrobic. Szybkim i zdecydowanym krokiem udal sie do sklepu
    monopolowego, gdzie zobaczyl na ladzie, czekajaca na niego "wyborowa".
    Odsunal butelke od siebie, wskazal palcem na butelke "zubrowki" i kazal
    sobie podac.

    - Alez Danielu! O co chodzi? Czemu nie "wyborowa"? - spytała zdziwiona
    sklepowa
    Daniel odpowiedzial:
    - Od "wyborowej" dupa boli

    Widzisz panie Radecki, jestes pan jak Daniel z tej opowiesci - szukasz
    przyczyny spedalenia w motocyklach, imprezach i alkoholu, a ona tkwi w
    muzyce techno. Zatem proponuje udac sie na pl.rec.muzyka.techno i tam sie
    dowiedziec czemu ruchaja co popadnie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2012-02-13 22:41:50
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    Może homo motonici ujawnią się ? teraz jest to takie modne, aby nie kryć się
    ze swoją orientacją

    Ja jako pierwszy

    nie mogę doczekać się zapowiadanego koncertu Eltona Johna - aż dostaję
    dreszczy

    arivederci

  • 10. Data: 2012-02-14 19:25:58
    Temat: Re: Czy w?r?d motocyklist?w s? ...?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 23:41, D.Radecki pisze:
    > Mo?e homo motonici ujawni? sie ? teraz jest to takie modne, aby nie kryae sie
    > ze swoj? orientacj?
    >
    > Ja jako pierwszy
    >
    > nie moge doczekaae sie zapowiadanego koncertu Eltona Johna - a? dostaje
    > dreszczy
    wStrząsające

    > arivederci

    Po zagranicznemu też wypada bez błędów pisać.

    --
    Tomek
    BMW R1100S