  • 1. Data: 2012-02-06 10:54:13
    Temat: Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    siema

    tak sobie pomyslalem, ze napisze pare slow moze kogos zainteresuje.

    Kiedy w 2006r pojechalem na targi do Lipska to dostalem tam oczoplasu bo
    _wszystko tam bylo_ .. Dzisiaj? Dzisiaj jest 2012r i mysle, ze wiele sie
    pozmienialo - po prostu dzisiaj u nas nie jest az tak zle jak sie
    coponiektorym wydaje, do tego _tam_ jest drozej..

    Co do motocykli - z nowosci* Tiger Explorer 1200, Honda Crosstourer.

    Krotki moj opis - chujnia.
    Jak lubie Triumpha to tego Explorera.. chyba bym nie polubil
    ciezki klamot, wykonanie plastikow i malych pierdółek takie na
    delikatnie mowiac odpierdol, 800XC czy 1050 sa zdecydowanie lepiej
    wykonanane.
    Plastikowe elementy oslaniajace chlodnice w motocyklu "wyprawowym" sa
    porazka, kabelki, kabeleczki, duperele, plastikowe boczki na zbiorniku
    kanciate i wystajace tak, ze o ile w zimny dzien bedzie to fajne to
    latem.. podejrzewam mala masakre z goracem, oczywiscie w setach,
    kroluje aluminium dla jednych wada dla mnie chyba bez znaczenia,
    rama stalowa (chyba),
    na stojaco - przy moich 187cm - kiera zdecydowanie za nisko i tak jakos
    za blisko - wrazenie czoperowatego widelca,
    na siedzaco - wygodnie bo to duzy motur jest, nogi w komfortowej
    pozycji, kanapa hmm siedzialem z minute to nie wiem ;) ale wydaje sie
    rowniez wygodna dla pasazera bo jest podzielona.
    przelaczniki - wreszcie przelacznik komputera jest pod reka a nie przy
    zegarach
    szyba - wysoka
    lusterka - mam takie same w swoim - dzialaja ;)
    wyposazenie - nie znam specyfikacji ale jezeli w serii bedzie alu oslona
    silnika, gmole (ktore chronia _tylko_ silnik),3 kufry,handbary i
    dodatkowe oswietlenie to byloby super ale jak znam zycie to caly ten
    szpej bedzie trzeba dokupowac. Na bank gmole - i to na takie jak w KTM
    990 chroniace i silnik i boczki.
    kola - lane felgi, szosowe opony, wymiary kol 19 z przodu i 17 z tylu
    powiedzmy do przezycia ale jak nie wypuszcza wersji na szprychach 21 i
    17/18 to bedzie idealny motocykl wyprawowy... do Szwajcarii ;P Albo
    jeszcze dalej do Austrii ;P
    I tak moglbym marudzic i marudzic :)

    Hąda -
    ja pierdole! ;P
    zajebista sprawa elektroniki najebali w wersji DCT tyle
    ze zycze powodzenia komus kto sie porwie tym motocyklem na wyjazd dalej
    od asfaltu. Ale na szczescie tez jest wersja z normalna skrzynia biegow.
    Reszta - motocykl stylistycznie wpasowujacy sie idealnie w rynek
    "wyprawowych enduro dla ludzi jak Evan McGregor jadacych dookola swiata
    ale nie mogacych tak daleko pojechac to obwiesza sie dodatkami z
    touratecha i beda wygladac jakby byli juz wszedzie"
    Plastik plastik i jeszcze raz plastik - przypomnialy mi sie czasy
    Freewinda i plastikowych gmoli.
    Plastikowa oslona silnika od spodu, gmole ktore chronia nic.
    Wydech wogole nizej niz oslona - juz widze przejazd przez kamienie,
    oczywiscie plastikowe oslony chodnic itd..
    Bilzej tej Ądzie do Multistrady a ze zalozyli kola szprychowe - to juz
    jest powod zeby nazwac to "cross?tourer?"
    Super motocykl - tylko niekoniecznie jako wyprawowy :P
    Na chuj robia takie motocykle to ja nie wiem ale skoro robia to
    widocznie ktos to kupuje..

    Na tle tych dwoch, cos co wydawalo mi sie jak sie pojawilo mega chujnia
    i klamotem czyli XTZ 1200 teraz juz taka chujnia nie jest.

    Z ciekawostek i zabawek
    Munch, Benelli TR160 i mega duza oferta firm organizujacych
    "zorganizowane wyprawy po przygode za 500E/doba" ;P

    * - segmentu mnie interesujacego na teraz.

    Ps. zdjecia beda jutro jak sie wyspie.
    --
    pozdr
    Rogal

  • 2. Data: 2012-02-06 22:01:51
    Temat: Re: Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Grzegorz Rogala wrote:
> [...]
    > jak sie coponiektorym wydaje, do tego _tam_ jest drozej..
    >
    > Co do motocykli - z nowosci* Tiger Explorer 1200, Honda Crosstourer.

    A nowego Versysa 1000 nie bylo?

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 3. Data: 2012-02-07 05:48:58
    Od: Glub <g...@g...com>

    A Ąda Nc700s/x? widziales z bliska?

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 4. Data: 2012-02-07 09:57:59
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 06-02-2012 23:01, inż. Mamoń pisze:

    > A nowego Versysa 1000 nie bylo?

    A zapomnialem, byl.
    pierwsza rzucajaca sie w oczy rzecz - regulacja szyby
    od zewnatrz.. wyglada jakby ktos zapomnial przy projektowaniu
    i na samym koncu linii produkcyjnej doczepili,
    oslony plastikowe itp.
    Komin do wyjebania z miejsca bo wyglada jak kupa,
    To samo co w Ądzie, wydech ponizej "oslon" jak zalozyc porzadna oslone
    to przeswit.. autostradowy bedzie.

    Jakos mnie nie zachwycil ten motur.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2012-02-07 09:59:54
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 07-02-2012 06:48, Glub pisze:
    > A Ąda Nc700s/x? widziales z bliska?

    Widziec, widzialem NC700x ale to zupelnie nie moj klimat, taki wiekszy
    skuter na wiekszych kolach :P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2012-02-07 11:59:25
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Tue, 07 Feb 2012 10:59:54 +0100, Grzegorz Rogala
    <a...@s...o2.pl> wrote:

    > Widziec, widzialem NC700x ale to zupelnie nie moj klimat, taki
    wiekszy
    > skuter na wiekszych kolach :P

    A niby czemu skuter? skuter z tym samym silnikiem to integra.
    Nc700x to biedny brat trampka:-P

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 7. Data: 2012-02-08 10:36:24
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 07-02-2012 12:59, Glub pisze:
    > wiekszy
    >
    > A niby czemu skuter? skuter z tym samym silnikiem to integra.
    48KM plastik, itp, dla mnie przerosniety skuter.

    > Nc700x to biedny brat trampka:-P
    Trampek a NC700X to jakby dwie zupelnie inne bajki wiec porownywanie ich
    nie ma sensu.

    --
    pozdr
    Rogal