  • 1. Data: 2002-11-15 20:20:42
    Temat: Czy znacie te infolinie do zgłaszania problemów IDSL do Polpaka ????
    Od: "Moon" <r...@p...onet.pl>

    0800120810
    0800120811

    No właśnie czy znacie i czy korzystacie i jakie macie doświadczenia z tą
    infolinią ???? (w porównaniu z niskim poziomem 0800102102)

    Przyjmują awarię Internet DSLi , ale DSLe działają na tych samych routerach
    usługowych co Neostrada wiec mozna chyba tam zgłaszać awarię wszystkich
    usług w sieci szkieletowej
    dla ADSLi ?

    pozdrawiam

    Moon

  • 2. Data: 2002-11-16 01:34:07
    Od: "Giewont" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Moon" <r...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    routerach
    > usługowych co Neostrada wiec mozna chyba tam zgłaszać awarię wszystkich

    Dla neostrady jest 0800 102 102 i na zadnej innej nikt nie bedzie w sprawie
    neostrady rozmawiala. a To ze chodzi na tym samym sprzecie to nie ma zadnego
    znaczenia!!

    ------------------------------------
    Giewont

    g...@i...pl

  • 3. Data: 2002-11-16 01:34:09
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Moon <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > routerach usługowych co Neostrada wiec mozna chyba tam zgłaszać
    > awarię wszystkich usług w sieci szkieletowej

    Witam,

    podane numery sa liniami infolinii POLPAK'a jako ogolem (POLPAK to nie tylko
    Neostrady i IDSL'e, hehe).

    Te numery dzialaja od lat :)

    POLPAK bedzie Cie odsylac pod 0800102102 (Neostrada Plus) i pod chyba
    0800100500 (nie pamietam, a nie moge sprawdzic bo www.internetdsl.pl nie
    dziala).

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-11-17 14:24:37
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Szymon <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Neostrady i IDSL'e, hehe).
    >
    > Te numery dzialaja od lat :)
    >
    > POLPAK bedzie Cie odsylac pod 0800102102 (Neostrada Plus) i pod chyba

    A nie zna ktos numerow innych niz 0800 ?
    Bo jak wiadomo, na 0800 z komorki dodzwonic sie nie da.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org.pl == |-

  • 5. Data: 2002-11-17 17:50:29
    Od: "Mirosław Stępiński" <s...@N...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    [...]
    > POLPAK bedzie Cie odsylac pod 0800102102 (Neostrada Plus) i pod chyba
    > 0800100500 (nie pamietam, a nie moge sprawdzic bo www.internetdsl.pl nie
    > dziala).

    DSL-i nigdzie nie odsyłają, załatwiają technikalia pod 0 800 120811.
    Niestety sprawdzone, i to kilkakrotnie. Na szczęscie (pukam w niemalowane)
    od paru tygodni święty spokój, nawet to, co publikowane jest na
    pl.internet.komunikaty to jakieś redundantne, bo moje łącze mimo komunikatu
    o awarii w Warszawie jakoś działało :-)))

    Szczęśliwy(?) posiadacz DSL-a.

    --
    Pozdrawiam, Miro
    s...@s...pl (odpowiadając usuń NOSPAM)