  • 1. Data: 2002-11-16 10:44:01
    Temat: statystyka odwiedzin najwiekszych polskich portali, gdzie znalezc?
    Od: "merah" <m...@p...onet.pl>

    jwt

  • 2. Data: 2002-11-17 14:24:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    merah <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jwt

    Heh. Nie liczyłbym na znalezienie miarodajnego źródła. Tak naprawdę to każdy
    portal liczy wszystko po swojemu i co innego uważa za 'odwiedziny'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-11-18 14:05:25
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> wrote in

    > Heh. Nie liczyłbym na znalezienie miarodajnego źródła. Tak naprawdę to
    > każdy portal liczy wszystko po swojemu i co innego uważa za
    > 'odwiedziny'.

    eetam ,wszyscy napiczaja 1 za kazde otwarcie polaczenia , np kazdy obrazek
    to +1 do licznika :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 4. Data: 2002-11-19 09:50:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:

    > eetam ,wszyscy napiczaja 1 za kazde otwarcie polaczenia , np kazdy obrazek
    > to +1 do licznika :)

    Guzik prawda. Są portale, które nie liczą 'hits' (bo nie jest to nijak
    miarodajne), a "page views", czy podobne.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2002-11-19 09:51:10
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:
    > eetam ,wszyscy napiczaja 1 za kazde otwarcie polaczenia , np kazdy
    > obrazek to +1 do licznika :)

    oczywiście, dlatego właśnie im większy portal, tym bardziej strony ma
    naćpane takimi maluśkimi obrazkami. W końcu jak portalić, to na całego

  • 6. Data: 2002-11-19 09:51:27
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> wrote:
    > Heh. Nie liczyłbym na znalezienie miarodajnego źródła. Tak naprawdę to każdy
    > portal liczy wszystko po swojemu i co innego uważa za 'odwiedziny'.

    Dlatego w tej chwili bardziej miarodajny jest wskaźnik rozpoznawalności [1]
    marki a nie ruchu. Inna sprawa, że jeśli w końcu ruszy (?) PBI [2] to może
    to może pojawią się jakieś zestandaryzowane dane dotyczące także tzw.
    oglądalności.

    [1] http://www.obop.com.pl/centrum/informacje_prasowe.ph
    p?nid=246 (załączniki)
    [2] http://www.techmex.com.pl/news.asp?newsId=803

    --
    Dariusz Jaworski | "Ja jestem osłem i ty jesteś osłem" - Anthony de Mello |
    d...@s...edu.pl | Jeśli koniecznie musisz odpisać prywatnie s/edu/waw :) |

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ <- polska wersja quiz'u dla nerdów/geeków/etc. ;)

  • 7. Data: 2002-11-19 09:52:09
    Od: "Maciej Kaczyński" <p...@s...reptil3>

    > eetam ,wszyscy napiczaja 1 za kazde otwarcie polaczenia , np kazdy obrazek
    > to +1 do licznika :)
    Jest jeszcze ktoś, kto generuje statystyki po ilości ściągniętych obrazków?
    LOL.

    --
    Maciej Kaczyński http://www.pomocy.tk
    <drakonus> fuck all german stupid nazi bastards polish pagan warriors will

  • 8. Data: 2002-11-19 21:54:04
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Przemysław Maciuszko napisał:

    : > jwt
    :
    : Heh. Nie liczyłbym na znalezienie miarodajnego źródła. Tak naprawdę to każdy
    : portal liczy wszystko po swojemu i co innego uważa za 'odwiedziny'.

    Sal, a słyszałeś o Gemiusie ?

    http://www.gemius.pl/
    http://www.ranking.pl/

    Co prawda ich wiarygodność stała się ostatnio mocno dyskusyjna,
    po usunięci ze strony niekorzystnego dla Onetu raportu, no ale
    coś niby jest ;)

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Hey Patty Garrett that's what I used to call you

  • 9. Data: 2002-11-20 16:11:41
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> wrote:
    > Sal, a słyszałeś o Gemiusie ?

    No i gdzie tam masz to o co pytał rozpoczynający ten wątek? :)

  • 10. Data: 2002-11-21 07:11:58
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Dariusz Jaworski napisał:

    : > Sal, a słyszałeś o Gemiusie ?
    :
    : No i gdzie tam masz to o co pytał rozpoczynający ten wątek? :)

    Nie sprecyzował czy chodzi mu o statystyki publicznie dostępne za darmo.
    Wszystkie liczące się polskie portale są klientami Gemiusa, więc jak chce,
    niech negocjuje. ;->

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Some dance to remember