  • 1. Data: 2003-12-20 14:01:24
    Temat: Czyja to wina?
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Jezeli pojawia mi sie w przegladarce internetowej taka informacja:

    "Żądany URL nie może zostać sprowadzony

    ----

    Podczas sprowadzania URL-a: http://www.prometeusz.com/ping/

    wystąpił następujący błąd:

    Nie można ustalić adresu IP hosta o nazwie www.prometeusz.com
    Serwer DNS zwrócił następującą wartość
    Server Failure: The name server was unable to process this query.
    To oznacza, że:
    Serwer cache nie jest w stanie polaczyć się z hostem o nazwie wymienionej w
    URL.
    Sprawdź czy podany adres jest poprawny.

    ----
    Generated Sat, 20 Dec 2003 13:55:01 GMT by stargard.srg.vectranet.pl
    (Squid/2.4.STABLE6)"

    To w czym jest problem? Czyja jest to wina? Mojego dostawcy neta?

  • 2. Data: 2003-12-20 21:19:01
    Temat: Re: Czyja to wina?
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (Squid/2.4.STABLE6)"
    >
    > To w czym jest problem? Czyja jest to wina? Mojego dostawcy neta?

    CZY NIKT NAPRAWDE SIE Z TAKIM PRZYPADKIEM NIE SPOTKAL???

  • 3. Data: 2003-12-20 21:30:58
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Jacek wrote:
    > CZY NIKT NAPRAWDE SIE Z TAKIM PRZYPADKIEM NIE SPOTKAL???

    pewnie wszyscy mysla, ze umiesz czytac ;-)

    > Server Failure: The name server was unable to process this query.

    jak sadzisz - po czyjej stronie lezy problem, skoro _name server_ was
    unable to process this query?

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 4. Data: 2003-12-20 21:34:33
    Od: z...@i...pl (Robert Jaroszuk)

    On Sat, 20 Dec 2003, Jacek wrote:

    > CZY NIKT NAPRAWDE SIE Z TAKIM PRZYPADKIEM NIE SPOTKAL???

    Ja mysle ze to problem pomiedzy klawiatura a krzeslem.
    Sprawdzales?

    MSPANC ;P

    --
    ..... Robert Jaroszuk - zim@iq,pl - [ IQ PL Sp. z o.o. ] .....
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- N+ w-- O- M-

  • 5. Data: 2003-12-20 21:36:28
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org>

    On 2003-12-20, Jacek <j...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > --
    > --

    > CZY NIKT NAPRAWDE SIE Z TAKIM PRZYPADKIEM NIE SPOTKAL???

    Zdecydowanie moderacja potrzebna..
    Swoją drogą jaki ten internet w Polsce był miym i przyjemnym miejscem
    5-7 lat temu ..

    --
    Regards M.J.
    :wq

  • 6. Data: 2003-12-20 23:10:31
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@s...tkb.pl..
    .
    > On 2003-12-20, Jacek <j...@w...pl> wrote:

    > Zdecydowanie moderacja potrzebna..
    > Swoją drogą jaki ten internet w Polsce był miym i przyjemnym miejscem
    > 5-7 lat temu ..

    heh, bedzie OT ale trudno ...
    5-7 lat temu nie kazdy potrafil sobie zainstalowac modem ;-) a na dodatek
    trzeba bylo sie czasem wykazac niezla cierpliwoscia gdy trzeba bylo sie
    laczyc za 20-30 razem ...
    nie wyobrazam soebie teraz nikogo "nowego" kto musialby to przejsc ;-)
    pozatym nie bylo blekitnych linii i szanze ... ;-)

    Adam

  • 7. Data: 2003-12-21 23:49:12
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Adam wrote:
    > 5-7 lat temu nie kazdy potrafil sobie zainstalowac modem ;-) a na
    > dodatek trzeba bylo sie czasem wykazac niezla cierpliwoscia gdy
    > trzeba bylo sie laczyc za 20-30 razem ...

    No tak to bylo jeszcze chyba 3 lata temu z dialupem tepsy i liczba potrafila
    osiagac setke.

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 8. Data: 2003-12-22 19:39:49
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 2 Jacek wrote:

    > CZY NIKT NAPRAWDE SIE Z TAKIM PRZYPADKIEM NIE SPOTKAL???

    Radzę najpierw, wróć do elementarza.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 9. Data: 2003-12-27 09:22:25
    Temat: Re: [OT] Czyja to wina?
    Od: Paweł Starzyński <p...@N...com>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > nie wyobrazam soebie teraz nikogo "nowego" kto musialby to przejsc ;-)
    > pozatym nie bylo blekitnych linii i szanze ... ;-)

    oj tak - przyjemne czasy. Wszystko trzeba było zdobywać, kombinować żeby
    zadziałało, czakać latami na obliczenia czy render... Miało to jakąs
    magię. Składało się komputer z części _zdobytych_ na giełdzie bądź ,,z
    odrzutu`` - nie działało. No to 3 dni i 3 noce nie przespane żeby to
    odpalić. Potem kwestia softu... dostrajanie pamięci, rekonfiguracja
    DOS'a od podstaw. Teraz, wszystko działa, można dostać (kupić/ściągnąć z
    Kazyy {tfu}) lub zapytać się po raz 10000 jak skonfigurować neo pod
    slacka z jajkiem 2.4.* .

    --
    cl0