  • 1. Data: 2003-12-20 17:39:43
    Temat: TPSA - Dziś zmiany w ruchu IP
    Od: Cooler <e...@n...pl>

    Z Tepsowskiego komunikatu:

    ================
    W dn. 20 grudnia 2003 roku od godz. 23.00 do dn. 21 grudnia 2003 roku do
    godz. 4.00 moga nastapic chwilowe utrudnienia w ruchu IP na terenie
    Polski.
    ================
    .....być może kapneli sie w koncu ze przelaczenie Neostrady na IPki 83
    nie byly najlepszym posunieciem. Moze zmieniaja na inne ?? Oby - bo ju
    zmnie szlag trafia jechac przez proxy ciagle.

    Cooler

  • 2. Data: 2003-12-20 18:45:56
    Temat: Re: TPSA - Dziś zmiany w ruchu IP
    Od: "XeitE" <x...@o...pl>

    Cooler wrote:

    > .....być może kapneli sie w koncu ze przelaczenie Neostrady na IPki 83
    > nie byly najlepszym posunieciem. Moze zmieniaja na inne ?? Oby - bo ju
    > zmnie szlag trafia jechac przez proxy ciagle.

    Mam nadzieje ze ten komunikat oznacza powrocenie dawnych IPkow neostrady,
    tym ktorym je odebrano, czyli np. mnie :)

    --
    XeitE
    "And if you gaze for long into an abyss,

  • 3. Data: 2003-12-20 18:48:28
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    Cooler <e...@n...pl> napisał(a):
> [...]
    > nie byly najlepszym posunieciem. Moze zmieniaja na inne ?? Oby - bo ju
    > zmnie szlag trafia jechac przez proxy ciagle.

    mam nadzieje, że ten komunikat oznacza zablokowanie portu 119 i skończą
    się bezsensowne wątki o puli 83

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-12-20 22:25:59
    Od: "Shark" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz Waszak"
    > mam nadzieje, że ten komunikat oznacza zablokowanie portu 119 i skończą
    > się bezsensowne wątki o puli 83

    Trzeba i bedziemy gadać/pisać/krzyczeć/płakać/złorzeczyć.

    Shark

  • 5. Data: 2003-12-20 23:45:19
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    A mi od wczoraj przestała działąc nawet polska , co prawda na huby mozna sie
    zalogowac ale proba łaczenia sie z jakimkolwiek userem skutkuje connection
    timedout :(((
    Czyli jednak zawsze moze być gorzej :>
    W tej chwili działa mi tylko www przez proxy :/

    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-12-21 00:33:59
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Sat, 20 Dec 2003 23:25:59 +0100, Shark <s...@o...pl> wrote:

    > Trzeba i bedziemy gadać/pisać/krzyczeć/płakać/złorzeczyć.

    Jak dla mnie to możesz się nawet oflagować. Tylko nie tu.
    Moderacjo wróć!

    r.
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST Sygnaturka do wynajęcia od zaraz

  • 7. Data: 2003-12-21 01:45:05
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    On 2003-12-21, Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org> wrote:
    > Moderacjo wróć!
    Człowieku, czy naprawdę jesteś tak marny, że potrzebujesz, by ktoś za Ciebie
    decydował co masz czytać a co nie? Skoro nie jesteś w stanie tego zrobić samemu,
    to może usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie? Nikt Cię do niczego nie
    zmusza. Osobiście bardziej mnie męczy Twoje (i nie tylko) biadolenie pt.
    "Moderacjo wróc!", niż 500tny wątek dotyczący kupostrady i jej nowej adresacji.
    Nawet głupi outlook posiada możliwość ignorowania poszczególnych wątków - gdyby
    każdy od "moderacjo wróc" wykorzystał tę wspaniałą funkcję w swoim czytniku, to
    popatrz ile mniej śmieci byłoby na grupie... Daj sobie już na luz. Moderacja o
    ile pamiętam nie zatrzymywała postów o niskim poziomie, lecz spam oraz egzpierda
    ale na ten temat mogą się wypowiedzieć autorytatywnie jedynie moderatorzy.

    Zdrówko.

    PS. Nie odpowiem na odpowiedzi, bo tak sobie wymyśliłem. Dyskusja na ten temat
    nie ma sensu. Ot, miałem ochotę to napisać, co też uczyniłem. Jak się komuś nie
    podoba, to w nagłówkach zawsze mam to samo.

    [ Odpowiedni FUT załączony ]

  • 8. Data: 2003-12-21 10:31:48
    Od: n...@p...onet.pl

    > .....być może kapneli sie w koncu ze przelaczenie Neostrady na IPki 83
    > nie byly najlepszym posunieciem. Moze zmieniaja na inne ?? Oby - bo ju
    > zmnie szlag trafia jechac przez proxy ciagle.

    no i zmienili ...
    teraz wszystko leci przez telie ... (pingi na zachodu o 10 ms gorsze niz przez
    opentransit) ...
    adresacja pozostala ta sama ...
    problemy pozostaly te same ...
    coz ...
    :(

  • 9. Data: 2003-12-21 10:42:58
    Od: "Tomasz Pysera" <t...@n...pl>

    >no i zmienili ...
    >teraz wszystko leci przez telie ... (pingi na zachodu o 10 ms gorsze niz
> [...]
    Tak u mnie dalej to samo , nic nie zrobili. Dalej mam taka samą lipę.. NIc
    nie dziala poprawnie

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2003-12-21 10:53:48
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Paweł Tyll wrote:
> [...]
    > nie ma sensu. Ot, miałem ochotę to napisać, co też uczyniłem. Jak się komuś nie
    > podoba, to w nagłówkach zawsze mam to samo.

    Jednak pozwolę sobie zacytować i odpowiedzieć na grupę: jeśli denerwują Cię
    posty z nawoływaniem do powrotu moderacji czemu swoich rad nie zastosujesz do
    siebie? Może "usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie"? -)))

    PS Trochę więcej tolerancji, umiłowania bliźniego i wyluzowania w duchu
    nadchodzących Świąt życzę Tobie jak również wszystkim grupowiczom.

    PS1 Całkowicie się zgadzam, że dyskusja nie ma sensu - zwłaszcza, że już chyba
    wszystko zostało powiedziane. Proponuję głosowanie czy chcemy powrotu do
    moderacji.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-