  • 1. Data: 2012-01-28 20:43:45
    Temat: Czyja wina.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    dwa przypadki:

    1. Wyjeżdżamy z drogi podporządkowanej na drogę główną jednojezdniową
    w prawo. Wiemy, że jest tam zakaz wyprzedzania. Patrzymy w lewo
    i nic nie jedzie. Ale po wyjechaniu na tą główną z prawej strony
    widzimy, że ktoś łamiąc zakaz wyprzedzania jednak wyprzedza
    i dochodzi do zderzenia czołowego.

    2. Skręcamy w drogę jednokierunkową na parkingu podziemnym w centrum
    handlowym. Patrzymy czy nic nie jedzie, a jednak ktoś jedzie pod prąd
    i dochodzi do zderzenia czołowego.

  • 2. Data: 2012-01-28 20:47:42
    Temat: Re: Czyja wina.
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:43, megrims pisze:
> [...]
    >
    > 2. Skręcamy w drogę jednokierunkową na parkingu podziemnym w centrum
    > handlowym. Patrzymy czy nic nie jedzie, a jednak ktoś jedzie pod prąd

    Megrims ty nie masz z kim piwa pić?

  • 3. Data: 2012-01-28 20:49:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

> [...]
    > jedzie. Ale po wyjechaniu na tą główną z prawej strony widzimy, że ktoś
    > łamiąc zakaz wyprzedzania jednak wyprzedza i dochodzi do zderzenia

    Twoja. :>

    > 2. Skręcamy w drogę jednokierunkową na parkingu podziemnym w centrum
    > handlowym. Patrzymy czy nic nie jedzie, a jednak ktoś jedzie pod prąd i
    > dochodzi do zderzenia czołowego.

    Myślę, że jak się dopiero włączałeś do ruchu, to Twoja, a jak już się
    włączyłeś, to jego. ;)

  • 4. Data: 2012-01-28 20:52:51
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:49, to pisze:
    > begin megrims

    > Twoja. :>

    > Myślę, że jak się dopiero włączałeś do ruchu, to Twoja, a jak już się
    > włączyłeś, to jego. ;)

    Znasz komendanta?

  • 5. Data: 2012-01-28 21:02:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:49, to pisze:
    > begin megrims

    > Twoja. :>

    Byłem pewien, że ktoś to napisze.

  • 6. Data: 2012-01-28 21:03:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:47, pedro pisze:

    > Megrims ty nie masz z kim piwa pić?

    Ja nie pije, ale idę w miasto.

  • 7. Data: 2012-01-28 21:12:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Byłem pewien, że ktoś to napisze.

    A nie jest tak? Patrzeć zawsze trzeba, przecież wyprzedzać może pojazd
    uprzywilejowany. No może, jak sędzia znajomy, to będzie współwina. :-)

  • 8. Data: 2012-01-28 21:13:05
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-01-2012 o 20:43:45 megrims <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > i nic nie jedzie. Ale po wyjechaniu na tą główną z prawej strony
    > widzimy, że ktoś łamiąc zakaz wyprzedzania jednak wyprzedza

    znam taki przypadek, była wina wspólna...

  • 9. Data: 2012-01-28 22:27:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i nic nie jedzie. Ale po wyjechaniu na tą główną z prawej strony
    > widzimy, że ktoś łamiąc zakaz wyprzedzania jednak wyprzedza

    Wina wyjeżdżającego.

    > 2. Skręcamy w drogę jednokierunkową na parkingu podziemnym w centrum
    > handlowym. Patrzymy czy nic nie jedzie, a jednak ktoś jedzie pod prąd
    > i dochodzi do zderzenia czołowego.

    Obstawiam że wina jadącego pod prąd.

  • 10. Data: 2012-01-28 22:28:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > znam taki przypadek, była wina wspólna...

    W sensie że za wypadek, czy jeden mandat za wyprzedzanie, a drugi za
    wypadek?