  • 1. Data: 2011-10-19 11:01:20
    Temat: Czym formalnie się różni motocykl od samochodu?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Tak sie zastanawiam.
    Czy trójkołowiec jest samochodem, czy motocyklem? Co o tym stanowi? Rodzaj
    keirownicy? Ktoś coś podpowie?
    T.

    Ps. Za motocykle mniej się płaci - na autostradach, przy parkowaniu... :-)

  • 2. Data: 2011-10-19 11:23:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Paź, 11:01, "T." <k...@i...pl> wrote:
    > Tak sie zastanawiam.
    > Czy trójkołowiec jest samochodem, czy motocyklem? Co o tym stanowi? Rodzaj
    > keirownicy? Ktoś coś podpowie?

    PoRD:
    Art. 2. USyte w ustawie określenia oznaczają:
    45) motocykl - pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym wózkiem -
    wielośladowy;
    46) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w
    silnik spalinowy o pojemności
    skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja ogranicza
    prędkość jazdy do 45 km/h;

    czyli wynika z tego, ze mozna trojkolowca zarejestrowac jako samochod
    lub motorower - motocykl odpada (chyba, ze wyglada jak motocykl z
    wozkiem bocznym :) ) , moze jeszcze jako ciagnik rolniczy by sie
    dalo ;)

    WS

    PS. natomiast slyszalem, ze kiedys udawalo sie rejestrowac quady jako
    motocykle, ale na jakiej podstawie to nie wiem, bo z ww definicji
    wynika, ze sie nie da...

  • 3. Data: 2011-10-19 11:24:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości
> [...]
    >Rodzaj keirownicy? Kto? co? podpowie?
    >Ps. Za motocykle mniej się płaci - na autostradach, przy

    Mysle ze podstawa bedzie fabryczna homologacja - samochod to samochod,
    a motocykl to motocykl.
    Za tym moze isc masa wymogow dodatkowych - ksztalt kierownicy pewnie
    wprost nie, ale jak bedzie wymaganie ze przedni hamulec ma byc
    obslugiwany reka ...

    Ale sprawdz najnowsza wersje ustawy - zmieniali kategorie, wprowadzili
    czterokolowca.

    Ciekawe co to bedzie jak ktos przyjedzie "quadem" 6-kolowym :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-10-19 11:29:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 19 Paź, 11:01, "T." <k...@i...pl> wrote:
> [...]

    lub motorower - motocykl odpada (chyba, ze wyglada jak motocykl z
    wozkiem bocznym :) ) , moze jeszcze jako ciagnik rolniczy by sie

    Czyli najlepiej zmontować motocykl dwuosobowy z bocznym wózkiem dwuosobowym
    i będzie to motocykl (czteroosobowy) :-)
    Za granicą widziałem dwuosobowy wózek boczny - mam nawet zdjęcia. :-)
    T.

  • 5. Data: 2011-10-19 11:44:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-10-19 11:29, T. pisze:
    > Za granicą widziałem dwuosobowy wózek boczny - mam nawet zdjęcia. :-)
    > T.

    Jak się chwalisz to chociaż byś pokazał :)

  • 6. Data: 2011-10-19 12:02:13
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jak się chwalisz to chociaż byś pokazał :)

    A gdzie to można wrzucić, żeby nie trzeba było kolejego hasła i loginu
    pamiętać?
    To chętnie wrzucę...
    T.

  • 7. Data: 2011-10-19 12:02:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-19 11:24, J.F pisze:
    > Ciekawe co to bedzie jak ktos przyjedzie "quadem" 6-kolowym :-)
    ...albo na gąsienicach. Zarejestruje się jako pojazd specjalny, lub rolniczy

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2011-10-19 12:13:45
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Nex@pl" datowanym 19 października 2011 (11:44:46) napisano:

    > Jak się chwalisz to chociaż byś pokazał :)

    Side-Bike Zeus. Tyle że cholera wie co to jest. Niby motocykl, ale
    napęd na dwa koła, 4 osoby pojemności i wózek zamontowany na stałe.
    Ostatnio widziałem coś takiego we Francji gdzie jest nawet popularny.

    --
    Javelin
    Kraków

  • 9. Data: 2011-10-19 12:14:03
    Temat: Re: Czym formalnie sie ró?ni motocykl od samochodu?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, T. <k...@i...pl> wrote:

    > Ps. Za motocykle mniej sie p?aci - na autostradach, przy parkowaniu... :-)

    No i mozna jezdzic mostem Slasko-Dabrowskim w Wawie! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-10-19 12:14:32