  • 1. Data: 2010-01-08 10:43:13
    Temat: DAKAR - popłuczyny po idei ...
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    DAKAR TO GÓWNO

    Zawsze byłem wielkim fanem rajdu DAKAR, zarówno
    w kategoriach samochodowych jak i szczególnie motocyklowych.
    Wzruszałem się gdy Schleserrowi płonął samochód na pustyni,
    widziałem jego łzy. Cieszyłem się jak Hołowczyc z roku
    na rok niecierpiałem .Trzymałem kciuki za Dąbrowskiego,
    a szczególnie za Jacka Czachora z którym miałem
    przyjemność nie raz "polatać" u Bembeników w Nowym
    Kościele.

    Po dzisiejszym dniu zrezygnowałem z oglądania tego gówna.
    http://www.scigacz.pl/Luca,Manca,w,stanie,krytycznym
    ,po,wypadku,w,Dakarze,11687.html

    Tak, ten rajd to wielkie marketingowe GÓWNO...
    Nawet polscy komentatorzy EUROSPORT boją się powiedzieć
    co myślą o tym wypadku, nie mówią o faktycznej przyczynie
    bo nie chcą mieć problemów. Rzucili tylko aluzje którą
    normalni zrozumieli, a reszta nie musi (?).

    Dlaczego Luca Manca miał wypadek, po którym ledwo żyje...?
    Próbował nadrobić stratę ... KILKU GODZIN! To niemożliwe, bo
    różnice między zawodnikami sięgają kilkunastu minut, a nie godzin.
    Luca probował NIEMOŻLIWEGO, musiał próbować bo wczoraj "wspaniałomyślnie"
    MUSIAŁ ODKRĘCIĆ I ODDAĆ SWOJE KOŁO Markowi Comie... dlaczego piszę
    "wspaniałomyślnie" w cudzysłowie? Dlatego że TAK KAZAŁ MU JEGO SPONSOR
    CZYLI FIRMA KTM ... jak to działa? W ekipie takiej jak KTM jedzie
    5-7 zawodników ... ale wszyscy mają za zadanie umożliwić wygraną
    przede wszystkim jednemu, tak aby KTM był pierwszy.
    Coma wiedział że swojadurną jazdą rozpiedoli oponę w mak na odcinku
    specjalnym ... i co? i miał to w dupie bo wiedział że Manca
    odda mu koło ... bo MUSI. Czy to uczciwe że Coma jedzie z zapasowymi
    kołami? Inni zawodnicy dojeżdząją na feldze do mety ze stratą
    kilku godzin ... Ale Coma nie musi, bo ma zapasowych frajerów.
    Wierzycie że Coma jest najlepszy ... NIE JEST i NIGDY NIE BYŁ.
    Ktoś zdecydował że on ma wygrywać i tyle.

    To oszustwo, bo ten rajd nie jest rajdem drużynowym tylko wyścigiem
    zawodników-kierowców. Jesteśmy nabijani w butelkę, sponsorzy
    ustawiają wyniki jak chcą.
    Organizatorzy tego rajdu mają to gdzieś, oni się nawet cieszą że
    Manca miał wypadek! To fajnie! Coś się dzieje i może różne TV
    pokażą to w lokalnych krajowych wiadomościach. Ehhh gdyby jeszcze
    dobre video udało się z tego nakręcić ... to dlatego rajd obsługuje
    20 helikopterów ... może uda się nakręcić jak ktoś sie zabija!
    Wtedy pokażą to wszystkei stacje TV.......

    Prawdziwy DAKAR nadal jedzie .... poszukajcie sobie, sprawdźcie
    gdzie teraz są prawdziwi kierowcy ...tacy jak Schlesser który
    sam zbudował swój samochód i nie raz pokazywał że jest lepszy
    niż super pojazdy najlepszych producentów samochodów... Schleser
    nigdy nie dał się kupić. Oni wszyscy, prawidziw Dakarowcy jadą
    teraz w tym rajdzie ... w Afryce ... do Dakaru.
    W AFRICA RACE. Niestety nie można tego ogladać w TV ... a bynajmniej
    ja nie wiem czy są gzdieś z tego relacje telewizyjne :-(

    Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
    wielkich firm, to nie ma nic wspólnego ze sportem.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2010-01-08 11:13:47
    Temat: Re: DAKAR - popłuczyny po idei ...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Tomy M." DAKAR TO GÓWNO
    Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
    > wielkich firm, to nie ma nic wspólnego ze sportem.

    Lepiej pozno niz wcale - witamy we wspolczesnym swiecie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2010-01-08 11:22:52
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-08 11:43, Użytkownik Tomy M. napisał:

    > Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
    > wielkich firm, to nie ma nic wspólnego ze sportem.

    Zawsze jeśli się dopuszcza grupy/drużyny to stosują one
    najlepszą dla nich taktykę grupową.
    Jeśli jest grupa/drużyna to ma swojego lidera
    na którego "pracuje" cała reszta zespołu.
    A to czy lidera ustala trener czy sponsor to już
    chyba ich wewnętrzna sprawa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-01-08 11:32:05
    Temat: Re: DAKAR - popĹ&#65533;uczyny po idei ...
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > DAKAR TO GĂ&#65533;WNO

    Dakar to shit ... to prywatne wyĹ&#65533;cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
    > wielkich firm, to nie ma nic wspĂłlnego ze sportem.

    Celnie to ujales Tomy. Mnie tez orgarnia zniechecenie i juz tak nie chlone
    relacji z tego rajdu bo staje sie on coraz bardziej "marka". TV i komercja
    zabija idee olimpijskie w Igrzyskach, smak walki i szacunek do rywala w
    "Dakarze"... Ludzie to widzą i powoli ogladalnosc spada. Pewnie coraz liczniej
    beda interesowac sie "Afica Race". Pociagnie to pewnie za soba zainteresowanie
    prasy, telewizji, wielkich koncernów motoryzacyjnych i za kilka(nascie) lat
    zrobia to samo z "Afica Race" co z "Dakaru".

    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 5. Data: 2010-01-08 12:05:31
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "wojkop" <w...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > lat
    > zrobia to samo z "Afica Race" co z "Dakaru".

    Ty ująłeś to jeszcze celniej, trudno się z tym nie zgodzić :-/

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 6. Data: 2010-01-08 13:02:38
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010

    > Dakar to shit ... to prywatne wyĹ?cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
    > wielkich firm, to nie ma nic wspĂłlnego ze sportem.

    Jest regulamin? Jest. Wg regulaminu wylaniany jest zwyciezca.
    Strategie poszczegolnych zespolow to ich wewnetrzna sprawa.
    Nikt nie zmusza kierowcow do udzialu, jak i ogladaczy do ogladania.

  • 7. Data: 2010-01-08 20:30:11
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    I Tomy ma rację I Ty Mleko masz rację i nawet ja mam rację.
    Wszechwładna komercja zeżre wszystko aby zarobić.
    Ciekawe co będzie żarła jak wszystko zeżre - chyba samą siebie.
    Ale na tym też zarobi. Bo to jest jej cel.
    Myślę jednak, że część ludzi będzie odporna (takie marzenie)
    i będzie jeszcze można z kimś porozmawiać, ot tak, bez interesu.

    Szymon

  • 8. Data: 2010-01-10 00:05:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jan 2010 11:43:13 +0100, osobnik zwany Tomy M.
    wystukał:

    > Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
    > wielkich firm, to nie ma nic wspólnego ze sportem.

    tak w roli komentarza:
    http://www.sport.pl/sport/1,78202,7436592,.html
    Zajmujący drugie miejsce w Rajdzie Dakar hiszpański motocyklista Marc
    Coma (KTM) został ukarany dodaniem sześciu godzin za niezgodną z
    regulaminem wymianę opon na trasie 7. etapu. Hiszpan, który nie przyznaje
    się do przewinienia, spadł na 24. miejsce w klasyfikacji generalnej.

    a jednak mnie jest tak do końca tragicznie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2010-01-10 00:51:34
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tomy M. wrote:

    > W AFRICA RACE. Niestety nie można tego ogladać w TV ... a bynajmniej
    > ja nie wiem czy są gzdieś z tego relacje telewizyjne :-(

    Skroty sa wieczorami w polsatnews z tego co widzialem.

    pozdro
    Tmek

  • 10. Data: 2010-01-10 00:51:34
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>