  • 1. Data: 2012-01-20 09:37:01
    Temat: DC - widziałem LPG po 2,99
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    Oczywiście na BP - Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)
    Chyba ich pogrzało - zatankowałem parę km dalej 20gr na litrze
    taniej :)

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2012-01-20 09:56:53
    Temat: Re: DC - widziałem LPG po 2,99
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Sty, 09:37, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:
    > Oczywiście na BP - Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)
    > Chyba ich pogrzało - zatankowałem parę km dalej 20gr na litrze
    > taniej :)

    Zaraz poleca strzaly, od tych co maja auta "w dizlu" :)

    --
    amos

  • 3. Data: 2012-01-20 10:23:07
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
    > Oczywiście na BP - Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)
    > Chyba ich pogrzało - zatankowałem parę km dalej 20gr na litrze
    > taniej :)

    Robia sobie co chca a frajerstwo leci na punkty w programach lojalnosciowych
    aby wymienic je na chinskie sprzety..
    Nie dziwie sie ze stac ich na takie bzdury jak designerskie stacje benzynowe
    (Orlen w Wawie).
    Ale tak bywa kiedy stosunek wlozonej pracy do zarobku jest nienormalny!

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2012-01-20 16:57:43
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

[...]
    ==

    ON Statoil 6.19 PLN za 1 litr dzisiaj :) Stacja przy Powstańców Śląskich :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2012-01-20 17:11:31
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 20 Sty, 10:57, "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> wrote:
    > ON Statoil 6.19 PLN za 1 litr dzisiaj :) Stacja przy Powstańców Śląskich :)

    Tyle życzą sobie za odmianę DieselGold, z tego co pamiętam. Już od
    dobrych 2 tygodni. "Zwykła" ropa jest w okolicach 5,80.

    --
    Gom

  • 6. Data: 2012-01-20 17:39:41
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Tyle życzą sobie za odmianę DieselGold, z tego co pamiętam. Już od
    dobrych 2 tygodni. "Zwykła" ropa jest w okolicach 5,80.

    Źle pamiętasz bo 6.19 jest od wczoraj/dzisiaj :) Codziennie mijam tę stację
    i z coraz większym zaciekawieniem patrzę na ich ceny.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2012-01-20 18:30:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-20 17:39, kamil/Endurorider.pl pisze:

> [...]
    >
    > Źle pamiętasz bo 6.19 jest od wczoraj/dzisiaj :) Codziennie mijam tę
    > stację i z coraz większym zaciekawieniem patrzę na ich ceny.

    A ja z przyjemnością tankuję na shelu 100oktanową z rabatem 30gr/l co
    daje cenę około 5.80zł/1litr

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-01-20 18:46:40
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja z przyjemnością tankuję na shelu 100oktanową z rabatem 30gr/l co daje
    > cenę około 5.80zł/1litr

    Robisz zakupy w Lidlu? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2012-01-20 20:00:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-20 18:46, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Robisz zakupy w Lidlu? :)

    nie. Mam kartę smart i za 10pk mam upust.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2012-01-20 20:06:41
    Od: luknew <e...@g...com>

    On 20 Sty, 09:56, amos <g...@g...com> wrote:
> [...]
    Modlińska przy Urzędzie Gminy Białołęka ;)

    > Zaraz poleca strzaly, od tych co maja auta "w dizlu" :)

    lpg to zuoo ;)