  • 1. Data: 2012-01-20 13:01:14
    Temat: Jak dlugo stoi sie na zjezdzie z A4 w Szarowie w pt ok 18?
    Od: klechu <k...@g...com>

    Witam
    Pytanie jak w temacie. Kiedyś ok 17 stałem niecałe pół godziny, ale
    domyślam się maksimum jest ok 18-19 (?)
    Czy na "zwykłej" czwórce z Wieliczki będzie lepiej? Światła w stronę
    Bochni są raczej krótko (bo leci ruch od A4) więc pewnie też się
    korkuje?
    Zwykle jeżdzę przez Hutę ale dziś startuję z drugiego końca krk i nie
    wiem co lepsze - odczekać swoje na E4/A4 czy pchać się przez krk do
    huty
    Dzięki, pozdr
    klechu

  • 2. Data: 2012-01-20 14:24:02
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-01-20 13:01, klechu pisze:

    > Witam
    > Pytanie jak w temacie. Kiedyś ok 17 stałem niecałe pół godziny, ale
    > domyślam się maksimum jest ok 18-19 (?)
    >
    > Dzięki, pozdr
    > klechu

    Jechac autostrada. Jak nie ma jakiejs okazji (dlugi weekend, swieta), to
    w piatek zazwyczaj jest bez problemu. Zalezy jeszcze gdzie jedziesz. Bo
    jak dalej E4, to najszybciej bedzie po zjezdzie z autostrady przez Klaj,
    Bochnie. W Lapczycy stanie jest praktycznie pewne.

  • 3. Data: 2012-01-20 14:47:45
    Od: klechu <k...@g...com>

    > Jechac autostrada.
    Dzieki, zaryzykuje A4.