  • 1. Data: 2010-05-14 22:51:30
    Temat: DELL GX 280 i problem ze sterownikami audio
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Znajomy poprosil mnie o pomoc w zainstalowaniu driverow do komputera DELL GX
    280 kupionego na alledrogo. Wszystkie drivery ze strony Della dla tego
    modelu:

    http://support.dell.com/support/downloads/driverslis
    t.aspx?c=us&l=en&s=gen&os=WW1&osl=en&catid=&impid&Sy
    stemID=PLX_GX280

    zadzialaly poza driverem od dzwieku, instalator twierdzi ze sprzet niezgodny
    i dupa.
    Jak sprawdzic jaka jest karta dzwiekowa, gdy nie jest zainstalowana?
    Ma ktos moze taki komputer i rozwiazal ten problem?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2010-05-15 06:51:15
    Temat: Re: DELL GX 280 i problem ze sterownikami audio
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-15 00:51, Norbert napisał/a:

> [...]
    > Jak sprawdzic jaka jest karta dzwiekowa, gdy nie jest zainstalowana?
    > Ma ktos moze taki komputer i rozwiazal ten problem?

    Jaki system? Co pokazuje menadżer urządzeń?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-05-17 05:14:08
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Jesli interesuja cie sterowniki to posiadam i moge podeslac.
    Info dotyczace sterownia dzwieku ponizej:
    Title : Audio:Analog Devices ADI 198x Integrated Audio Driver
    Version : A24
    OEM Name : Analog Devices
    OEM Ver : 5.12.01.7000
    Computers : Dimension - DE051;
    OptiPlex - GX280;
    Precision - 670, 470
    Oses : Windows 2000 Professional, Windows XP Home Edition, Windows XP
    Professional
    Languages : Brazilian Portuguese, Chinese-S, Chinese-T, English, French,
    German, Japanese, Korean, Spanish
    Created : Thu Apr 17 10:01:18 CDT 2008