  • 1. Data: 2005-09-02 17:36:10
    Temat: DSL TP 4Mb/s
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Od 1 wrzesnia tepsa wprowadza DSL 4000.
    Spada tez cena za powiekszenie uploadu.

    http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/dsl_tp_4mb/

    a.

  • 2. Data: 2005-09-02 18:37:48
    Temat: Re: DSL TP 4Mb/s
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    > Od 1 wrzesnia tepsa wprowadza DSL 4000.
    > Spada tez cena za powiekszenie uploadu.
    >
    > http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/dsl_tp_4mb/

    no fajnie tylko dzisiaj już 2 :)) a właściwie to bliżej trzeciego

    i teraz pytanie dla wtajemniczonych
    jak mam DSL 1 z lojalką na 2 lata to moge się załapać na 2 czy 4 MBps w tej
    promocji ? Bo kazdy mówi co innego a pani na partyline jeszcze nie wie
    dokładnie
    DSL mam prywatnie a nie na firme

  • 3. Data: 2005-09-02 18:57:17
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Brodi napisał(a):

    > jak mam DSL 1 z lojalką na 2 lata to moge się załapać na 2 czy 4 MBps w tej
    > promocji ? Bo kazdy mówi co innego a pani na partyline jeszcze nie wie

    dokładnie o to samo pytałem :)
    ale Pani jedyne co umiała powiedzieć, to to, że jest promocja i że dają
    router WLAN zgodne ze standartem ...I...E....E... [i w tym monecie jej
    przerwałem]

    Wojtek

  • 4. Data: 2005-09-02 21:30:35
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Brodi wrote:

> [...]
    > promocji ? Bo kazdy mówi co innego a pani na partyline jeszcze nie wie

    Też tak mam, chciałem zmienić na którąś z wcześniejszych promocji,
    mailowo radzili mi zerwanie umowy (kara umowna) i podpisanie nowej.

    Niestety znając opieszałość TePSy (tudzież f-my monterskiej) w
    zakładaniu tego typu usług, mogłoby się to skończyć brakiem internetu
    przez przez kilka tygodni, ewentualnie zmianą IPików, co również byłoby
    kłopotliwe.

    Czyli możesz, ale płacisz i narażasz się na długotrwałe kłopoty z
    brakiem internetu - jest to 'bolesne', gdy coś udostępniasz.

    pozdr.
    Rafał
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 5. Data: 2005-09-02 21:42:42
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Wemif pisze:

    > Od 1 wrzesnia tepsa wprowadza DSL 4000.
    > Spada tez cena za powiekszenie uploadu.
    >
    > http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/dsl_tp_4mb/

    Mogliby wreszcie dać opcję 1mbit uploadu, eh.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 6. Data: 2005-09-02 21:48:33
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Wemif pisze:

    > Od 1 wrzesnia tepsa wprowadza DSL 4000.
    > Spada tez cena za powiekszenie uploadu.
    >
    > http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/dsl_tp_4mb/

    Mogliby wreszcie dać opcję 1mbit uploadu, eh.

    Ogólnie ciekawy człowiek tę ofertę wymyśla, różnica pomiędzy DSL 1000 a 2000
    to 100 zł. Opcje te różnią się downstreamem i ilością adresów IP. W DSL
    2000 jest 8. Zwiększenie ilości adresów IP w DSL 1000 do 8 właśnie kosztuje
    150 zł. Ciekawy pomysł. Można mieć to samo, tylko z 2x mniejszym
    downstreamem 50 zł drożej. Brawo!

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 7. Data: 2005-09-03 08:01:06
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Neas napisał(a):

> [...]
    > 2000 jest 8. Zwiększenie ilości adresów IP w DSL 1000 do 8 właśnie kosztuje
    > 150 zł. Ciekawy pomysł. Można mieć to samo, tylko z 2x mniejszym

    mogliby ATM opuscic z ceną
    i FR też...coraz trudniej się robi na rynku...

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2005-09-03 10:15:44
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    icek pisze:

    > mogliby ATM opuscic z ceną
    > i FR też...coraz trudniej się robi na rynku...

    Ta, bo FR się zaczyna średnio opłacać, szczególnie to najtańsze. DSL 4/0.5
    za 450, FR 1/1 za 1000... a w praktyce ten 1 up FR to wcale nie 2x0.5 up
    DSL-a tylko jakieś 1.5x.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 9. Data: 2005-09-03 12:03:44
    Od: PZ <p...@m...com>

    Neas napisał(a):

    > Ta, bo FR się zaczyna średnio opłacać, szczególnie to najtańsze. DSL 4/0.5
    > za 450, FR 1/1 za 1000... a w praktyce ten 1 up FR to wcale nie 2x0.5 up
    > DSL-a tylko jakieś 1.5x.

    Trzeba wziac pod uwage ceny urzadzen przy dostepie FR, ktore sa troche
    wyzsze od dsl wiec roznica moze rzutowac na cene lacza.

    PZ

  • 10. Data: 2005-09-03 12:18:29
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    PZ pisze:

    > Trzeba wziac pod uwage ceny urzadzen przy dostepie FR, ktore sa troche
    > wyzsze od dsl wiec roznica moze rzutowac na cene lacza.

    A co to obchodzi klientów? :)

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl