  • 1. Data: 2005-11-23 12:56:52
    Temat: DSL tp 6 miesiecy za 1zl
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pojawila sie nowa promocja na internetdsl.pl przy podpisaniu
    umowy na 24 miesiace, 6 miesiecy abonamentu za 1zl, a kolejne
    za 4Mbps/512kbps za 299zl+vat, calkiem niezle...

    a.

  • 2. Data: 2005-11-23 14:15:12
    Temat: Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    o żesz KURWA JEGO MAĆ !
    znowu tepsa wyjebała mnie na ponad 2 000 zł

    tepsa się stara żeby nam życie umilić .

  • 3. Data: 2005-11-23 14:19:16
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Pojawila sie nowa promocja na internetdsl.pl przy podpisaniu
    > umowy na 24 miesiace, 6 miesiecy abonamentu za 1zl, a kolejne
    > za 4Mbps/512kbps za 299zl+vat, calkiem niezle...

    a nie jest czasem tak, że po tych 24 miesiącach trzeba zapłacić za
    założenie?

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 4. Data: 2005-11-23 14:25:53
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    Stanisław Halik napisał:

    > a nie jest czasem tak, że po tych 24 miesiącach trzeba zapłacić za
    > założenie?

    Gdzie to wyczytałeś?

    Ja widziałem takie coś zdaje się w dialogu czy netii.

  • 5. Data: 2005-11-23 14:27:22
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    Brodi napisał:

    > o żesz KURWA JEGO MAĆ !

    Opanuj się..

    > znowu tepsa wyjebała mnie na ponad 2 000 zł

    Trzeba było poczekać do świąt.

    > tepsa się stara żeby nam życie umilić .

    Owszem, mają gest z tą promocją. ;)

    PS ja nie mogłem czekać. ;)

  • 6. Data: 2005-11-23 14:34:33
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    > Opanuj się..
    to 2000 zł człowieku !

    > Trzeba było poczekać do świąt.

    > Owszem, mają gest z tą promocją. ;)

    to taki prezent świąteczny " - 2000zł" dla stałych klientów w nagrode za
    spędzone wspólne lata
    już sie boje co wymyślą na wielkanoc :/

  • 7. Data: 2005-11-23 14:37:32
    Od: Stanisław Halik <w...@t...lain.pl>

    Kamil Bardoń <s...@d...invalid> wrote:

    > Gdzie to wyczytałeś?

    > Ja widziałem takie coś zdaje się w dialogu czy netii.

    było tak kiedyś z neostradą, że jeśli brało się na czas określony, to po
    tym czasie (oczywiście jeśli nie chciało się oddawać łącza) trzeba było
    już zapłacić pełną stawkę za założenie.

    --
    Stanisław Halik, http://tehran.lain.pl

  • 8. Data: 2005-11-23 15:22:21
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 23.11.2005 Brodi <madmax81@_dsd_interia.pl> napisa?/a:

    > to taki prezent ?wi?teczny " - 2000z?" dla sta?ych klientów w nagrode za
    > sp?dzone wspólne lata
    > ju? sie boje co wymy?l? na wielkanoc :/

    Alez o czym Ty bredzisz? Abonament Ci sie nie zmienil, placisz tyle co zawsze.
    Zadnych 2000 nie straciles.

    --
    Tomasz Trystula

  • 9. Data: 2005-11-23 18:14:33
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Trystula pisze:

    > Alez o czym Ty bredzisz? Abonament Ci sie nie zmienil, placisz tyle co zawsze.
    > Zadnych 2000 nie straciles.

    Oczywiście, że stracił. Skoro nowi płacą ponad 2x mniej niż starzy,
    to Ci drudzy do nich zapewne dopłacają.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 10. Data: 2005-11-23 20:43:47
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-11-23 13:56:52, gdy Wemif napisał(a):

    > Pojawila sie nowa promocja na internetdsl.pl przy podpisaniu
    > umowy na 24 miesiace, 6 miesiecy abonamentu za 1zl, a kolejne
    > za 4Mbps/512kbps za 299zl+vat, calkiem niezle...

    No i wreszcie dostrzegam pozytywne zalety mego lenistwa ... zbieram sie i
    zbieram do telepunktu a tu masz - 6 x 299 netto zaoszczedzone :)

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl