  • 1. Data: 2005-11-24 23:05:37
    Temat: polpak zgłaszanie awarii
    Od: "WyBuH" <w...@o...pl>

    mam pytanko a mianowicie jak mi sie kaszani polpak to wiem ze moge zadzwonić
    do warszawki i im to przekazać, ale jak jest późna godzina to czy jest jakis
    sposób poinformowania o tym dyżuru na polpaku?? że coś sie dzieje
    niezaplanowanego ??

  • 2. Data: 2005-11-24 23:30:54
    Temat: Re: polpak zgłaszanie awarii
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    WyBuH pisze:

> [...]
    > do warszawki i im to przekazać, ale jak jest późna godzina to czy jest jakis
    > sposób poinformowania o tym dyżuru na polpaku?? że coś sie dzieje

    Poinformować, to sobie możesz, ale i tak nic nie zrobią poza godzinami
    pracy (nawet konkretnego adresu IP nie są w stanie wyfiltrować).

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 3. Data: 2005-11-24 23:46:24
    Od: "Bartłomiej Leszak" <b...@w...wp.pl>

    > Poinformować, to sobie możesz, ale i tak nic nie zrobią poza godzinami
    > pracy (nawet konkretnego adresu IP nie są w stanie wyfiltrować).

    "Dział bezpieczeństwa sieci pracuje od 8 do 16" - tak mnie ostatnio
    poinformowała Pani na infolinii Polpaka (na szczęście była 15.45). Pewnie to
    samo dotyczy innych "technicznych".

    --
    Bartłomiej Leszak
    <b...@w...wp.pl>

  • 4. Data: 2005-11-25 08:35:19
    Od: Linuksowiec <l...@i...pl>

    Użytkownik Bartłomiej Leszak napisał:

    > "Dział bezpieczeństwa sieci pracuje od 8 do 16" - tak mnie ostatnio
    > poinformowała Pani na infolinii Polpaka (na szczęście była 15.45). Pewnie to
    > samo dotyczy innych "technicznych".

    Myslę, że to bzdura. Mi zablokowali atak DDOS po 18:00

  • 5. Data: 2005-11-25 08:40:15
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Linuksowiec napisał(a):

    > Myslę, że to bzdura. Mi zablokowali atak DDOS po 18:00
    a mi usunęli usterkę na lini..
    zaczeli o 23:30 a skonczyli koło 02:00

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2005-11-25 08:46:49
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    Dnia 25.11.2005 Linuksowiec <l...@i...pl> napisał/a:
    > Myslę, że to bzdura. Mi zablokowali atak DDOS po 18:00
    Bzdura - nie bzdura, ale mnie miła pani poinformowała swego czasu tak samo.
    A telefon, jaki podała, był faktycznie nie odbierany.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 7. Data: 2005-11-25 13:01:16
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Linuksowiec pisze:

    > Myslę, że to bzdura. Mi zablokowali atak DDOS po 18:00

    Kiedy?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 8. Data: 2005-11-25 13:30:56
    Od: Linuksowiec <l...@i...pl>

    Użytkownik Neas napisał:

    > Kiedy?

    Pare dni temu

  • 9. Data: 2005-11-25 16:34:39
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Linuksowiec pisze:

    > Pare dni temu

    Jesteś na 100% pewien, że atak się po prostu nie skończył, tylko
    rzeczywiście zablokowali? Dostałeś tel. _z_działu_bezpieczeństwa_ na
    ten temat po 18-tej?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl