  • 1. Data: 2004-08-06 22:41:51
    Temat: DSL tpnet - byle katowickie - CO SIE DZIEJE ???
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    DSL tpnet - byle katowickie - CO SIE DZIEJE ???
    zwolnil wam internet ???

    strony typy onet otwieraja sie 1KB /s max
    inne np. fotka.pl nawet 300B/s

    zaczelo sie stopniowo pogarszac od tygodnia.

    To jest do cholery 1 Mbit a nie 1 KBytes/s

    obserwujecie cos takiego ?

    PS. oczywiscie wszystkie IP-ki dsl'a są up
    na kompie, modem resetowany.
    Z w3cache.tpnet.pl podobnie wolno. !!!!!!!!
    Tymczasem setki polaczen p2p sa w stanie (gdy je
    wlaczyc) dojsc do 130 KB/s.
    Macie jakis pomysl? (dodam, ze 1KB/s z onetu jest
    na dsl-u nieobciazonym wogole)

  • 2. Data: 2004-08-07 08:37:11
    Temat: Re: DSL tpnet - byle katowickie - CO SIE DZIEJE ???
    Od: "Kaz_U" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tymczasem setki polaczen p2p sa w stanie (gdy je
    > wlaczyc) dojsc do 130 KB/s.
    > Macie jakis pomysl? (dodam, ze 1KB/s z onetu jest

    [iDSL 1Mbit - Tychy]
    Wszystko ok. Strony wysycaja pasmo. Ssacze p2p potrafia to samo. Sprawdz QoS
    czy gdzies sie nie sypnal(jesli jakis masz).

    Kaz_U

  • 3. Data: 2004-08-07 13:54:24
    Od: Stuk <s...@s...com>

    a może korzystasz albo ktoś korzysta z Emula ? ;)

  • 4. Data: 2004-08-07 13:58:38
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia Sat, 07 Aug 2004 00:41:51 +0200, Kasek <k...@f...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > inne np. fotka.pl nawet 300B/s
    >
    > zaczelo sie stopniowo pogarszac od tygodnia.
    >
    > To jest do cholery 1 Mbit a nie 1 KBytes/s

    masz racje na DSLu onet,tlen i kurnik chodzi tragicznie o jakiegos tygodnia
    jest o niebo lepiej na proxy icm-u
    może coś związane z degradacją ruchu tepsowego ?

    --
    Pozdrawiam M.

  • 5. Data: 2004-08-07 14:58:01
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    M. wrote:

    > masz racje na DSLu onet,tlen i kurnik chodzi tragicznie o jakiegos tygodnia
    > jest o niebo lepiej na proxy icm-u
    > może coś związane z degradacją ruchu tepsowego ?

    u mnie dziala dobrze na DSLu

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-08-07 15:06:47
    Od: gilder <g...@i...at.pl>

    Dnia 2004-08-07 16:58, Użytkownik VoMi7 napisał:

    > u mnie dziala dobrze na DSLu

    Wg mnie to jakaś akcja ale na nowe ip tepsy, bo ludzie którzy się skarżą
    na ograniczenie prędkości mają ip z puli 83.x.x.x , ja mam ip z 80.x.x.x
    i wszystko chodzi ok.

    Jeśli ktoś ma podobne spostrzeżenia to niech się wypowie.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2004-08-07 15:20:23
    Od: Stuk <s...@s...com>

    On Sat, 07 Aug 2004 17:06:47 +0200, gilder <g...@i...at.pl>
    wrote:

> [...]
    > i wszystko chodzi ok.
    >
    >Jeśli ktoś ma podobne spostrzeżenia to niech się wypowie.

    Buuuu.. pudło :) ja mam 83.xx.xxx.xx no i działa na maksa dobrze...
    ile fabryka daje tj. 1Mbit/256Kbit..
    Pozdro..

  • 8. Data: 2004-08-07 17:00:04
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 07 Aug 2004 15:54:24 +0200, Stuk <s...@s...com> wrote:

    >a może korzystasz albo ktoś korzysta z Emula ? ;)

    zawsze jesli tylko upload byl < 30.0 kbajtow / s a download
    < 130.0 KB/s to strony otwieraly sie szybko.
    Emul ma swoja klase i poza nia nie wychodzi. Tak to dzialalo
    miesiacami.
    A teraz nawet jesli na interfejsie ruch ma 20KB / 60 KB bo
    emul zaczyna nawiazywac setki polaczen to juz wszystko
    siada, nawet przy niskim ogolnie upl i dwn. Tego nigdy nie bylo!!!!
    Ja - nie zmienialem konfiguracji od miesiecy.

    Dalbym sobie glowe obciac, ze komuna zmienila
    soft na modemach albo ograniczyla ilosc polaczen w jednostce
    czasu, albo zrobila cos podobnego na routerach.

    Wystarczy wywalic p2p i strony chodza.
    Podobnie zle jest z ftp, z w3cache.tpnet.pl, z wszystkim,
    jesli w tym samym czasie chodza setki polaczen p2p.

    Tego nigdy nie bylo, jesli ogolny upload na interfesie
    byl < 30.0 a dwn < 130.0

  • 9. Data: 2004-08-08 09:50:46
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > jesli w tym samym czasie chodza setki polaczen p2p.
    >
    > Tego nigdy nie bylo, jesli ogolny upload na interfesie

    a moze conntrack ci sie przepełnił ?

    Marcin

  • 10. Data: 2004-09-03 10:03:47
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Kasek wrote:
> [...]
    > siada, nawet przy niskim ogolnie upl i dwn. Tego nigdy nie bylo!!!!
    > Ja - nie zmienialem konfiguracji od miesiecy.

    A SP2 do Windows XP instalowałeś?