  • 1. Data: 2004-08-07 19:19:40
    Temat: Internet w Szwecji
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wybieram się do Szwecji i chciałabym skorzystać z połączeń modemowych np.
    do Polski. Nie wiem jak ustawić tam kompa, tak aby móc korzystać z
    internetu. Nie jest mi znany numer operatora.
    Liczę na jakąś odpowiedź.
    Z góry dziękuję
    Lutraki

  • 2. Data: 2004-08-07 22:20:45
    Temat: Re: Internet w Szwecji
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    [ciach]
    Popatrz na stronach operatorow m.in. telia, chello takze tam jest.. nie
    wiem czy oferuja polaczenia modemowe ale zawsze to jest cos...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318