  • 1. Data: 2010-09-16 16:36:00
    Temat: Darmodzwon.eu ponownie oferuje bezplatne rozmowy
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Serwis www.darmodzwon.eu ponownie umozliwia wykonywanie bezplatnych
    polaczen telefonicznych (telefon-telefon) w zamian za ogladanie reklam.
    Usluga zostala wstrzymana po lipcowym, falszywym alarmie bombowym.
    Konieczne jest jednak jednorazowe doladowanie konta, celem weryfikacji
    danych.
    http://media2.pl/telekomunikacja/68896-powracaja-dar
    mowe-rozmowy-za-reklamy.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-09-16 16:53:29
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2010-09-16 18:36, astro wrote:
> [...]
    > Usluga zostala wstrzymana po lipcowym, falszywym alarmie bombowym.
    > Konieczne jest jednak jednorazowe doladowanie konta, celem weryfikacji

    No to już nie darmo, bo trzeba zrobić doładowanie, którego wysokość jest
    w miare możliwości ukrywana przed rejestracją. Nie ma to żadnego sensu.

  • 3. Data: 2010-09-16 17:58:35
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 16 Sep 2010 18:53:29 +0200, Piotr C. wrote:
    > No to już nie darmo, bo trzeba zrobić doładowanie, którego wysokość jest
    > w miare możliwości ukrywana przed rejestracją.

    Po jednokrotnym przelaniu 5 zl dostajemy mozliwosc wykonania 1h rozmow w
    miesiacu. Wplacona kwota moze zostac w calosci wykorzystana do wykonywania
    polaczen "bezreklamowych".
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-09-16 18:34:32
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Po jednokrotnym przelaniu 5 zl dostajemy mozliwosc wykonania 1h rozmow w
    > miesiacu. Wplacona kwota moze zostac w calosci wykorzystana do wykonywania
    > polaczen "bezreklamowych".

    wciaz nie rozumiesz, co znaczy "darmo" ?
    5 zlotych to nie darmo, tylko za pieniadze

  • 5. Data: 2010-09-16 19:10:18
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    brum wrote in <news:i6tnvo$n73$1@news.onet.pl>:
    > wciaz nie rozumiesz, co znaczy "darmo" ?
    > 5 zlotych to nie darmo, tylko za pieniadze

    Zapisanie sie do biblioteki na ogol wymaga uiszczenia jednorazowej oplaty.
    Po dokonaniu tego - wypozyczenie ksiazek jest juz bezplatne. Rozumiesz
    analogie?
    "Oplaty wstepnej" nie pobiera www.wygadaj.pl
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2010-09-16 21:13:41
    Od: sound <l...@g...com>

    On 16 Wrz, 21:10, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:

    > Zapisanie sie do biblioteki na ogol wymaga uiszczenia jednorazowej oplaty.
    > Po dokonaniu tego - wypozyczenie ksiazek jest juz bezplatne. Rozumiesz
> [...]

    Ja nie rozumiem tej analogi. Za darmo oznacza bez opłat

  • 7. Data: 2010-09-16 23:53:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:i6tq2r$7g3$1@inews.gazeta.pl...
    > Zapisanie sie do biblioteki na ogol wymaga uiszczenia jednorazowej oplaty.
    > Po dokonaniu tego - wypozyczenie ksiazek jest juz bezplatne.

    Oplaty? Spotkalem sie co najwyzej ze _zwrotna_ kaucja.

    > Rozumiesz analogie?

    Ja nie rozumiem.

    Piotr

  • 8. Data: 2010-09-17 00:59:37
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 17 Sep 2010 01:53:09 +0200, PiotRek wrote:
    > Oplaty? Spotkalem sie co najwyzej ze _zwrotna_ kaucja.

    Wydanie karty bibliotecznej w wielu przypadkach jest platne.
    1. znaleziony przyklad:
    http://bg.uwm.edu.pl/bibgw/pl/index.php?ct=o_bib_reg
    ulaminy
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2010-09-17 02:37:19
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 16 Sep 2010 14:13:41 -0700 (PDT), sound wrote:
    > Ja nie rozumiem tej analogi. Za darmo oznacza bez opłat

    Nazwa serwisu rzeczywiscie w obecnej formie funkcjonowania moze sugerowac,
    ze usluga jest calkowicie bezplatna, a tak nie jest (konieczne jest
    jednokrotne doladowanie konta dla platnych uslug). Nadal jednak nie widze
    sprzecznosci we wczesniejszych moich wypowiedziach: PO dokonaniu
    jednorazowej wplaty mozna wykonywac polaczenia, za co nie jest juz
    pobierana oplata.

    "umozliwia wykonywanie bezplatnych polaczen telefonicznych[...]
    Konieczne jest jednak jednorazowe doladowanie konta, celem weryfikacji
    danych."

    Nie napisalem, ze cala usluga (lacznie z rejestracja) jest bezplatna (choc
    przeczytanie samego topicu moglo wywolac taki wniosek), stwierdzilem tylko,
    ze za rozmowy PO dokonanu jednorazowej wplaty nic juz nie zaplacimy.

    Podobniez moge stwierdzic, ze tanie linie lotnicze oferuja bilety za 1 zl i
    dopoki nie powiem, ze jest to calkowity koszt podrozy (lacznie z np oplata
    lotniskowa) - nie mine sie z prawda.

    Jesli przelew ma sluzyc jedynie weryfikacji danych osobowych, w takim
    przypadku kwota powinna byc automatycznie zwracana na konto nadawcy. Tak
    czyni np Allegro.
    www.allegro.pl/country_pages/1/0/kod_aktywacji.php
    Nie powinna byc tez wtedy ustanowiona dolna granica wplaty (5zl), jesli
    jest to jedyny jej cel.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2010-09-17 03:12:51
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    <l...@g...com> wrote:
    Rozumiesz
    > Ja nie rozumiem tej analogi. Za darmo oznacza bez opłat

    Korzystanie z biblioteki jest calkowicie bezplatne.

    Vs.

    Wypozyczenie ksiazek jest bezplatne, rejestracja wymaga jednak
    uiszczenia drobnej, jednorazowej oplaty za wyrobienie legitymacji.

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info