  • 1. Data: 2012-08-19 17:47:56
    Temat: Darmowy TV SAT - lista satelitów, kanalów itp. ?
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Po latach przerwy (eeh, własna antena w 1990 na Astrę, Tutti Frutti i cała
    wojna w Zatoce live) chyba wrócę do TV SAT głównie z powodu sufitowych cen
    operatorów kablówek i jednak ubogiej oferty naziemnej (a lubię obcojęzyczne
    kanały w wersjach oryginalnych).
    Gdzie znajdę jakąś listę satelitów, kanałów itp. dla początkujących?
    Żadne abo nas nie interesują, wyłącznie to, co jest za free.

  • 2. Data: 2012-08-19 18:16:48
    Temat: Re: Darmowy TV SAT - lista satelitów, kanalów itp. ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 19.08.2012 17:47, _THX. wrote:
> [...]
    > Gdzie znajdę jakąś listę satelitów, kanałów itp. dla początkujących?
    > Żadne abo nas nie interesują, wyłącznie to, co jest za free.

    kingofsat.net

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-08-19 22:34:46
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik _THX. napisał:
    > Gdzie znajdę jakąś listę satelitów, kanałów itp. dla początkujących?
    > Żadne abo nas nie interesują, wyłącznie to, co jest za free.

    http://www.lyngsat.com/freetv/Europe.html
    (inne kontynenty też są)

  • 4. Data: 2012-08-20 01:16:26
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "_THX." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdzie znajdę jakąś listę satelitów, kanałów itp. dla początkujących?
    > Żadne abo nas nie interesują, wyłącznie to, co jest za free.

    Prawdopodobnie będziesz potrzebował nowego tunera bo już raczej nie ma
    analogowych kanałów na Astrze. Niemcy przeszli na sygnał cyfrowy w tym roku.
    Więc potrzebny bedzie tuner cyfrowy. Na Astrze jest praktycznie wszystko.
    Gorzej z polskimi kanałami. Pakiet RTL ( RTL, RTL2, Super RTL, RTL Nitro,
    VOX), Pakiet Seven Media (PRO7, SAT1, Kabel 1). Jeszcze są: Eurosport
    Deutschland, Tele5 (niem), Sixx, ARD, ZDF, WDR, Anixe, 3SAT, Das Vierte, TVP
    Polonia, TVP Historia, TVP Kultura

    http://www.lyngsat.com/Astra-1KR-1L-1M-2C.html

  • 5. Data: 2012-08-20 14:00:27
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Czyli potrzebny podwójny konwerter odbierający i Astrę i Hotbirda.
    Warto wchodzić w odbiornik "Combo" (np. Ferguson) i podłączenie DVB-T?

    -----

  • 6. Data: 2012-08-20 14:07:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-20 14:00, _THX. pisze:
    > Czyli potrzebny podwójny konwerter odbierający i Astrę i Hotbirda.
    > Warto wchodzić w odbiornik "Combo" (np. Ferguson) i podłączenie DVB-T?

    sam musisz ocenić.
    jak nie masz telewizora przystosowanego do mpeg-4,
    to pewnie tak.
    na satelicie polskich odkodowanych za wiele nie ma.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-08-20 14:14:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 14:07:54 +0200, pawell32 napisał(a):

    > W dniu 2012-08-20 14:00, _THX. pisze:

    Musicie dokarmiać tego toppostującego śmiecia? Naprawdę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2012-08-20 14:39:24
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik _THX. napisał:
    > Czyli potrzebny podwójny konwerter odbierający i Astrę i Hotbirda.
    > Warto wchodzić w odbiornik "Combo" (np. Ferguson) i podłączenie DVB-T?

    To zależy jakie masz priorytety.
    Jeśli zamierzasz w niedługim czasie kupić TV to zapewnie DVB-T
    odbierzesz bezpośrednio i wtedy możesz kupić tuner SD, chyba że Ci
    zależy na kanałach HD.
    Jeśli masz TV którego nie zamierzasz na razie zmieniać, to można wejść w
    "combo". W takim razie ja bym jeszcze rozważył możliwość nagrywania na
    dysku (PVR). To zależy od funduszy, ale nawet tunery 2-głowicowe z
    Linuxem są już w cenach przystępnych.

  • 9. Data: 2012-08-20 16:43:17
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Chętnie, mam nawet luźny 500GB IDE, ale potrzebowałbym sensowny i niedrogi
    tuner, gdzie da się ten 3 1/2'' włożyć do środka.
    Na razie mamy analoga CRT i ważniejsze wydatki niż plaskata pikseloza ;-)

    -----
    > W takim razie ja bym jeszcze rozwazyl mozliwosc nagrywania na dysku.
    > To zalezy od funduszy, ale nawet tunery 2-glowicowe z Linuxem sa juz w
    cenach przystepnych.