  • 1. Data: 2011-07-20 22:20:23
    Temat: Dell Studio 1555 a Unitek esata
    Od: z <z...@g...pl>

    Od kilku miesięcy używam takiej stacji dokującej:
    http://www.agito.pl/obudowy-do-dyskow/unitek-y-1040c
    n-stacja-dokujaca-z-czytnikiem.3618.386718.html
    Wszystko ładnie śmiga ale
    Zapragnąłem zainstalować na zewnętrznym dysku drugi system do pracy i
    się zaczęło.
    Próbowałem W764, W7, XP, Ubuntu.
    Za każdym razem jakieś problemy a to z instalacją a to z wolnym
    transferem dysku, jakieś przycięcia, resety, errory. Nie dostrzegam
    żadnej logiki. Raz przy uruchamianie z CD, raz przy aktualizacjach
    systemu, przy instalacji oprogramowania myszki...
    Wzmaga się to chyba gdy dysk się nagrzeje.
    Zauważyłem że są również problemy (przycięcia) przy uruchamianiu
    komputera jeszcze przed ładowaniem systemu (bios).
    Normalnie jakaś niekompatybilność. Wszystkie elementy oddzielnie są
    sprawne tylko nie chcą współpracować :-(
    Sprawdzałem 2 dyski, płyty instalacyjne, memtest.
    Komputer od nowości był jakiś taki niestabilny, nie lubi hibernacji i
    uśpienia, nie można zainstalować SP1 ani IE9. Do tej pory zwalałem winę
    na W764
    Trochę się boję skasować jedyny jako tako działający system na dysku 2,5"
    Może jakieś ustawienia w biosie?