  • 1. Data: 2011-07-20 23:44:21
    Temat: Kaseta adapter
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    To, że to jest kaseta adapter to ja wiem. Tylko co toto robi?
    http://www.elektromaniak.pl/index.php?page=shop.prod
    uct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&catego
    ry_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=75

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-07-21 02:47:31
    Temat: Re: Kaseta adapter
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2011-07-21 01:44, Animka pisze:
    > To, że to jest kaseta adapter to ja wiem. Tylko co toto robi?
    > http://www.elektromaniak.pl/index.php?page=shop.prod
    uct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&catego
    ry_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=75
    Droga Animko :)
    Adapter ten umożliwia podłaczenie mp3, mp4, walkmana, discmana,
    (wszystkie użądzenia wyposażone w gniązdo słuchawkowe typu JACK) itp. do
    Twojego odtwarzacza samochodowego
    Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza
    kasetowego i podłączasz kabelek do wyjścia słuchawkowego w mp3 czy
    innego przenośnego odtwarzacza Przenoszony dźwięk jest stereofoniczny.
    Jakosc raczej marna...taka do starego auta gdzie dzwiek przebija sie
    przez warkot silnika :)

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-07-21 09:17:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 04:47, Tasiorsa pisze:
> [...]
    > innego przenośnego odtwarzacza Przenoszony dźwięk jest stereofoniczny.
    > Jakosc raczej marna...taka do starego auta gdzie dzwiek przebija sie

    Aha, dzięki. Ja myślałam, że można z kasety przegrywać do komputera :D

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-07-21 09:22:00
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 21 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:17
    *Animka* naskrobał(a):

    masz wyobraźnię;)

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-07-21 11:21:31

  • 5. Data: 2011-07-21 09:31:30
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Aha, dzięki. Ja myślałam, że można z kasety przegrywać do komputera :D

    Najprostszy sposób - odtwarzacz kasetowy z wyjściem słuchawkowym,
    podłączasz zamiast słuchawek kabelek zakończony z obu stron miniJackami,
    a z drugiej strony kabelek do wejścia mikrofonowego w komputerze, a tam
    jakiś program do nagrywania. Jakość słaba, ale bez przesady.

  • 6. Data: 2011-07-21 10:47:33
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.07.2011 11:17, Animka pisze:
    > Aha, dzięki. Ja myślałam, że można z kasety przegrywać do komputera :D

    Można: bierzesz magnetofon, wyjście słuchawkowe podłączasz
    pod line-in komputera i rejestrujesz odtwarzany magnetofonem
    dźwięk na komputerze.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2011-07-21 11:27:22
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:31:30 +0200, ikov napisał(a):

> [...]
    > a z drugiej strony kabelek do wejścia mikrofonowego w komputerze, a tam
    > jakiś program do nagrywania. Jakość słaba, ale bez przesady.

    Oczywiscie pomijamy nieistotne roznice w parametrach elektrycznych gniazda i
    sygnalu mikrofonowego i liniowego, ktory z dzwieku robi przesterowany
    jazgot.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 8. Data: 2011-07-21 15:02:27
    Temat: Re: Kaseta adapter [ORT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 04:47:31 +0200, Tasiorsa napisał(a):

    (ciach...)
    > Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza
    ^^^^^^^^^^^
    (ciach...)

    Żeby Cię...

    [ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like ]
    [ they make you sign it or anything. ]
    [ ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]

  • 9. Data: 2011-07-21 17:23:31
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    uct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&catego
    ry_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=75

    > Aha, dzięki. Ja myślałam,

    Nie szarżuj :)

  • 10. Data: 2011-07-21 21:54:47
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2011-07-21 17:02, Przemysław Ryk pisze:
    > Żeby Cię...

    Wybacz Przemku nie ja zrobiłem orta :) Skopiowalem z aukcji allegro
    jakiego agenta ktory zachwalal swoja kasete jako najlepsza :)

    Krzysiek