  • 1. Data: 2013-03-09 16:28:52
    Temat: Dętka
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Jak byłem w zeszłym roku w Wietnamie (no dobra - przeczytałem na onecie, ale
    sami przyznacie - brzmi nieźle;-) to widziałem na własne oczy ;-) jak w
    takich najzwyczajniejszych ulicznych warśtacikach łatali dętki bez ściągania
    koła! Co prawda dotyczyło to skuterów, ale cała operancja trwała może z 10
    minut i na oko wyglądała banalnie prosto - łyżka, wyciagnięcie dętki, łatka
    itd. Nakręciłem nawet film dokumentalny, ale nie wiem jak go pokazać na
    youtubie ;-) I tak się zastanawiam, czy to jakaś kosmiczna technologia czy
    zręczność skośnookich, no i czy na przykład dałoby się to zastosować do
    motocykli? ;-)

    Pozdrawiam Johnny

    http://virtualo.pl/palnik_czyli_krotkie_jeszcze_krot
    sze_kaszanki_johnny_ego/i124590/?f=title_eq:Palnik
    czyli krótkie i jeszcze krótsze kaszanki Johnny'ego&q=palnik

  • 2. Data: 2013-03-09 16:56:54
    Temat: Re: Dętka
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Johnny" <j...@p...pl> wrote:

    >zręczność skośnookich, no i czy na przykład dałoby się to zastosować do
    >motocykli? ;-)

    W czasach kiedy tu i tam petaly sie jeszcze dinozaury, nie bylo
    prawdziwych motocykli ani motocyklistow, praktyka ta byla powszechna w
    rajdach motocyklowych. Kto by tam tracil czas na demontaz i montaz
    kola - kiszka na wierzch, lata, sprezone powietrze z "bombiczki" i
    sru...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2013-03-10 09:36:37
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał

    > W czasach kiedy tu i tam petaly sie jeszcze dinozaury, nie bylo
    > prawdziwych motocykli ani motocyklistow, praktyka ta byla powszechna w
    > rajdach motocyklowych.

    :)
    Należy oczywiście zauważyć, że nie były to prawdziwe rajdy.
    Przecieram oczy ze zdumienia czytając co zdumiewa Johnny'ego :)

    Johnny - strzeż się! Są miejsca gdzie nie ma komputerów, komórek, a
    opony zdejmuje się łyżkami. Nie miał byś tam szansy na przeżycie.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2013-03-10 10:08:30
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jacot napisał(a):

> [...]
    > rajdach motocyklowych. Kto by tam tracil czas na demontaz i montaz
    > kola - kiszka na wierzch, lata, sprezone powietrze z "bombiczki" i

    Tak było Rysiu! Tak było... :)
    --
    zbigi

  • 5. Data: 2013-03-10 21:30:23
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W zeszłym roku, w Alpach, udało się naprawić oponę dętkową (szprychówka
    klasyczna) początkowo sznureczkiem i kompresorem stacyjnym only,
    później jeszcze, po dodaniu spraya samochodowwego było juz całkiem OK.
    Góźdź to był ;)

    --

    Pzdr

    J_

  • 6. Data: 2013-03-10 21:35:26
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    >klasyczna) początkowo sznureczkiem i kompresorem stacyjnym only,
    > później jeszcze, po dodaniu spraya samochodowwego było juz całkiem OK.

    Znaczy, nie rozumiem. Potraktowałeś to jak bezdętkową?

    Szymon

  • 7. Data: 2013-03-11 01:19:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 10 Mar 2013 21:35:26 +0100 "Szymon Machel" <s...@i...pl>
    napisał:

    >Znaczy, nie rozumiem. Potraktowałeś to jak bezdętkową?

    Przypuszczam że raczej związał uszkodzoną część dętki sznurkiem, coby
    powietrze się nie przedostawało do dziury.

  • 8. Data: 2013-03-11 12:16:48
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-10 21:35, Szymon Machel pisze:

    > Znaczy, nie rozumiem. Potraktowałeś to jak bezdętkową?

    Jak bezdętkową :)
    Co prawda spray wyłaził nawet przy główkach szprych, ale zadziałało.

    Innego wyjścia za bardzo nie było - w niedzielę w Austrii,
    a tym bardziej w Italii, raczej nic nie pracuje ...
    (zwłaszcza w tych rejonach).

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2013-03-11 12:18:13
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-11 01:19, __Maciek pisze:

    > Przypuszczam że raczej związał uszkodzoną część dętki sznurkiem, coby
    > powietrze się nie przedostawało do dziury.

    Też dobry pomysł.
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 10. Data: 2013-03-11 14:50:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-03-10 10:08, zbigi pisze:

    > Tak było Rysiu! Tak było... :)

    Ale wtedy to sie zajmowales zakopywaniem tego co teraz wykopujecie i
    palicie ? ;)

    pozdr
    newrom
    PS. jest juz kominek == cieplo, zapraszam =]