  • 1. Data: 2010-10-18 18:44:17
    Temat: Digikey end user ?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Zamowilem kilakset procesorow PIC w mam problem bo napisalem w zamowiniu:

    Who is the end user of these parts?
    end user

    I juz ktorys mail z kolei przychodzi z prosba zeby sprecyzowac kto
    bedzie end userem mimo ze wyslalem im info ze bede to sprzedawal w
    sklepie ludziom z ulicy i byc moze trafi sie i terrorysta.

    Mozna prosic sprawdzone odpowiedzi na to debilne pytanie ?

  • 2. Data: 2010-10-18 20:02:58
    Temat: Re: Digikey end user ?
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    > Zamowilem kilakset procesorow PIC w mam problem bo napisalem w zamowiniu:
    >
    > Mozna prosic sprawdzone odpowiedzi na to debilne pytanie ?

    Podajesz że ty bedziesz. Przecież to bez znaczenia co tam wpiszesz byle nie
    robić sobie problemu.

  • 3. Data: 2010-10-18 20:12:53
    Od: grg12 <g...@c...at>

    W dniu 2010-10-18 22:02, newxmega pisze:

    > "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    > Podajesz że ty bedziesz. Przecież to bez znaczenia co tam wpiszesz byle
    > nie robić sobie problemu.

    Sprawdzone? Nie wiem jak Digikey ale RS-Components (przynajmniej w
    Austrii) nie chce sprzedawać osobom prywatnym (end userom?) - oficjalnie
    mówią że im nie wolno, nieoficjalnie - ze względu na prawo chroniące
    konsumenta. Dwa tygodnie na zwrot bez podania przyczyny, coś o gwarancji
    itd. - za dużo roboty a za mało zysku.

  • 4. Data: 2010-10-19 06:03:41
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-18 22:12, grg12 pisze:

> [...]
    > mówią że im nie wolno, nieoficjalnie - ze względu na prawo chroniące
    > konsumenta. Dwa tygodnie na zwrot bez podania przyczyny, coś o gwarancji

    W koncu napisalem ze sprzedam to osamie bin ladenowi i pomoglo.

    :):)

  • 5. Data: 2010-10-19 08:47:01
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On wto, 19 paź 2010 08:03:41 in article news:<i9jcbq$i8u$1@news.onet.pl>
    konieczko wrote:

    > W koncu napisalem ze sprzedam to osamie bin ladenowi i pomoglo.

    No teraz nie próbuj opuszczać kraju :(