  • 1. Data: 2016-04-14 02:07:46
    Temat: DisplayPort 2-port hub, tanio
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Szukam taniego huba do DisplayPort.
    Mam dwa gniazda DP++ w stacji dokującej laptopa HP.
    Chcę podłączyć do niego cztery monitory...

    Zwykle Chinczycy byli niezawodni w kwestii ceny,
    więc jak zobaczyłem w lokalnym sklepie takie huby
    po 80-90 dolarów to pomyślałem od razu że
    Chinczyk pewnie sprzedaje na eBay za $5... :-)

    No i niestety zawiodłem się.

    Dwie oferty of Chinczyków na eBay za $33 USD z wliczoną wysyłką:

    http://www.ebay.com/itm/NEW-Active-Displayport-Male-
    to-Dual-2x-Female-Adapter-Splitter-for-Monitor-HDTV-
    /151855751432?hash=item235b4ee108:g:jpAAAOSwj0NUdtKE

    http://www.ebay.com/itm/Active-Displayport-Male-to-D
    ual-2x-Female-Extension-Adapter-Splitter-Dongle-/261
    834072305?hash=item3cf686e0f1:g:DIYAAOSwOfxXA4XI

    Czy znacie coś tańszego?

  • 2. Data: 2016-04-14 18:12:58
    Temat: Re: DisplayPort 2-port hub, tanio
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-04-14 o 02:07, Pszemol pisze:
    > Szukam taniego huba do DisplayPort.
    > Mam dwa gniazda DP++ w stacji dokującej laptopa HP.
    > Chcę podłączyć do niego cztery monitory...

    To nie HUB potrzebny tylko Splitter :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-04-15 01:31:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <x...@x...com> wrote in message

    > To nie HUB potrzebny tylko Splitter :)

    A wiesz gdzie kupię taki "splitter" taniej niż $33?
    Bo o to pytałem...

    Choć mam wrażenie że myślimy o tym samym urządzeniu,
    bo przecież hub nie robi nic innego jak właśnie splituje :-)
    http://multimonitorcomputer.com/solved/displayport-m
    st-hub.php

  • 4. Data: 2016-04-15 12:15:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-15 o 01:31, Pszemol pisze:
    > "Chris" <x...@x...com> wrote in message

    > A wiesz gdzie kupię taki "splitter" taniej niż $33?
    > Bo o to pytałem...

    Patrzyłem i cena 33$ to okazja :)

    Masz inny model ale już drożej za to wygląda PRO :)
    http://allegro.pl/splitter-displayport-4-porty-10826
    17-2560x1600-px-i6072261776.html

    > Choć mam wrażenie że myślimy o tym samym urządzeniu,
    > bo przecież hub nie robi nic innego jak właśnie splituje :-)
    > http://multimonitorcomputer.com/solved/displayport-m
    st-hub.php

    HUB jaje obraz z paru urządzeń na jednym odbiorniku TV/Monitorze
    Splitter daje obraz z jednego źródła na parę monitorów.

    Wiem bo naszukałem się bardzo długo HUB-a pod HDMI, wszędzie były tylko
    splittery a te tanie HUB-y ala kabelek 1+4 jakoś do mnie nie przemawiały.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-04-16 01:56:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Patrzyłem i cena 33$ to okazja :)
    >
    > Masz inny model ale już drożej za to wygląda PRO :)
    > http://allegro.pl/splitter-displayport-4-porty-10826
    17-2560x1600-px-i6072261776.html

    4-portowe huby są droższe. Ten za $33 jest 2-portowy.

    st-hub.php

    > HUB jaje obraz z paru urządzeń na jednym odbiorniku TV/Monitorze

    Czyli nie kliknąłeś na tym linku jaki Ci podałem?

    > Splitter daje obraz z jednego źródła na parę monitorów.

    Czyli drukarkę, myszkę i klawiaturę podłączam do USB splittera, nie do huba?
    :-)))

    > Wiem bo naszukałem się bardzo długo HUB-a pod HDMI, wszędzie były tylko
    > splittery a te tanie HUB-y ala kabelek 1+4 jakoś do mnie nie przemawiały.

    Myślisz o przełączniku (po angielsku "switch") a nie o hubie.

  • 6. Data: 2016-04-18 10:32:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-16 o 01:56, Pszemol pisze:

    > Czyli nie kliknąłeś na tym linku jaki Ci podałem?

    Klikałem ALE to czego szukasz jest nazywane splitterem a nie hubem.

    > Czyli drukarkę, myszkę i klawiaturę podłączam do USB splittera, nie do
    > huba? :-)))

    a masz drukarkę, myszę i klawiaturę na DisplayPorcie :)

    > Myślisz o przełączniku (po angielsku "switch") a nie o hubie.

    Dokładnie jest tak jak piszesz czyli switch ale często widywałem właśnie
    nazwę hub dla tego typu urządzeń.

    Nie ważne, wiadomo czego szukasz i cena 33$ chyba jest jak najbardziej
    na miejscu, nie widziałem żeby było taniej na DP. Tańsze modele
    widziałem ALE pod HDMI i takie można za grosze dostać.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl