  • 21. Data: 2009-01-12 16:44:59
    Temat: Re: Dlaczego jeździsz motocyklem ?
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 10 Sty, 10:12, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:

    > Jezdze bo lubie!
    dobre :)
    lubie, nie lubie, ale jezdze bo jak mi sie raz udalo ogarnac sprzenta
    to za kazdym nastepnym razem zastanawiam sie czy znow mi sie uda i tak
    latka leca ;P ciekawska taka jestem ;)

    pzdr
    Mika
    z potforka

  • 22. Data: 2009-01-12 20:54:56
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 9 Sty, 22:32, "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote:
    > Temat był wałkowany, pamiętam, że lat temu kilka jeden z tekstów, userów
    > grupy mnie naprawdę zauroczył, zarówno formą jak i treścią.
    >
    > Minęło trochę sezonów i bardzo jestem ciekawy jakości wypowiedzi i formy
    > wypowiedzi na powyższy temat.

    kobita jeździła na motocyklu ze mną bo jej kazałem, a ja... ..bo mi
    kobita zakazała ;)

    --
    Wiadro ten tego
    motury w pizdziec wyprostytułowane

  • 23. Data: 2009-01-12 22:01:58
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał
    > kobita jeździła na motocyklu ze mną bo jej kazałem, a ja... ..bo mi
    > kobita zakazała ;)

    Mam wrażenie, że to były dwie różne kobity...:)

    szauek

  • 24. Data: 2009-01-12 23:03:45
    Od: marider <m...@g...pl>

    Sybi pisze:

    > Jezdze bo lubie!

    Bo OC jest smiesznie tanie. MSPANC.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 25. Data: 2009-01-13 18:21:41
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > On Fri, 9 Jan 2009 22:32:30 +0100, "ArtekGS"

    > bo nie stac mnie na ałto.

    heheh
    mimo wszystko auto mam tansze niz moto ;)

    Easy
    Sie powtórze.
    Jezdze bo lubie ;) Bo wszyscy mówili ze za duze i ze nie dam rady;) i
    takiego wała :)

  • 26. Data: 2009-01-13 21:14:34
    Od: g...@g...com

    Aby zmniejszyc carbon footprint i uratowac planete.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz
    --
    Intruder 1.4

    Ja wlasciwie tez MSPANC.

  • 27. Data: 2009-01-13 22:30:17
    Od: "Jackare" <j...@...pl>

    > Minęło trochę sezonów i bardzo jestem ciekawy jakości wypowiedzi i formy
    > wypowiedzi na powyższy temat.

    Bo lubia sie jeździć. I lubia jak mi z ruły tak fajniście pyrko.
    I lubia jak mi jedynka wyskakowuje bo jest linka nienasztrabowano i musza
    jom ciś...
    A jak sie tak fest przegibna na winklu to moga pendalami o ziemia
    przyłonacyć i iskry lecom. To tyż lubia, a w autoku tak ni mom.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 28. Data: 2009-01-15 01:37:49
    Od: AlFire <s...@g...com>

    ArtekGS wrote:
> [...]
    > grupy mnie naprawdę zauroczył, zarówno formą jak i treścią.
    >
    > Minęło trochę sezonów i bardzo jestem ciekawy jakości wypowiedzi i formy

    bo mi zona kazala