  • 1. Data: 2010-09-14 19:25:56
    Temat: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Od wczoraj. Padła radiostacja, czy mój odbiornik?

    Mirek.

  • 2. Data: 2010-09-14 19:40:57
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    > Od wczoraj. Padła radiostacja, czy mój odbiornik?

    Przerwa techniczna do 26-09 bodajże

    e.

  • 3. Data: 2010-09-14 19:42:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 21:40:57 +0200, entroper wrote:

    >Przerwa techniczna do 26-09 bodajże

    I nie ma zastepczego nadajnika ?

    J.

  • 4. Data: 2010-09-14 19:45:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Od wczoraj. Padła radiostacja, czy mój odbiornik?

    Aż poszedłem do samochodu sprawdzić. Głucho. Spróbowałem coś wyguglać
    na ten temat -- też głucho. Od dawna podejrzewałem, że jak przestaną
    nadawać program na falach długich, to pies z kulawą nogą tego nie zauważy.

    Jarek

    --
    Przez chwilę myślałem, może coś się stało
    ale to by nasze Polskie Radio dawno już podało

  • 5. Data: 2010-09-14 19:48:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > I nie ma zastepczego nadajnika ?

    http://www.polskieradio.pl/czestotliwosci/jedynka.as
    px

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2010-09-14 19:49:22
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Aż poszedłem do samochodu sprawdzić. Głucho.

    Dzięęki! Ja już radyjko rozkręciłem ;)
    Co prawda coś tam łapie jakieś pepiki i coś ruskiego... i nawet to by
    się zgadzało z tym:
    http://www.polskaam.radiopolska.pl/faledlugie.htm
    Ale u mnie odbiór jest taki kiepski, że podejrzewałem pad odbiornika.

    Mirek.

  • 7. Data: 2010-09-14 20:00:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

> [...]
    > http://www.polskaam.radiopolska.pl/faledlugie.htm
    > Ale u mnie odbiór jest taki kiepski, że podejrzewałem pad odbiornika.

    A przez Internet nie da się słuchać?

    Tu jest oficjalny komunikat o przerwie:
    http://www.polskieradio.pl/czestotliwosci/przerwy/

    Już dawno się zastanawiałem jaka jest sprawność energetyczna emisji
    pierwszego programu Polskiego Radia na falach długich. To znaczy co
    jest większe: moc wysyłana z nadajnika do anteny w Solcu Kujawskim,
    czy sumaryczna moc poruszająca membrany głośniczków w radyjkach
    wszystkich nocnych stróżów. No a tu się nagle okazuje, że słucha
    tego również ktoś, kto ma Internet. Życie cały czas mnie zaskakuje.

    Jarek

    --
    Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało,
    Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało.

  • 8. Data: 2010-09-14 20:01:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 19:48:13 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >http://www.polskieradio.pl/czestotliwosci/jedynka.a
    spx

    No tak.
    Ja mialem na mysli http://pl.wikipedia.org/wiki/RTCN_Raszyn

    Ale teraz faktycznie - krotka przerwa nadajnika zapasowego, kto by sie
    przejmowal :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-09-14 20:06:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    px

    > No tak.
    > Ja mialem na mysli http://pl.wikipedia.org/wiki/RTCN_Raszyn

    http://media2.pl/media/54298-polskie-radio-parlament
    -milknie.html

    W czwartek (30 lipca 2009 roku) o północy zostanie wyłączony nadajnik na
    fali długiej 198 kHz w Raszynie. Taką decyzję publiczny nadawca tłumaczy
    pogarszającymi się wynikami finansowymi.

    Nadajnik długofalowy w Raszynie pracował codziennie od godz. 8.00 do 18.00
    na fali długiej 198 kHz (emitując Radio Parlament lub Polskie Radio dla
    Zagranicy) oraz całodobowo na fali 225 kHz emitując Program 1 Polskiego
    Radia w sytuacjach, gdy nadajnik długofalowy 225 kHz w Solcu Kujawskim nie
    mógł być czasowo wykorzystywany (konserwacja, uszkodzenie itp.).

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2010-09-14 20:14:53
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Jarosław Sokołowski wrote:
    > No a tu się nagle okazuje, że słucha
    > tego również ktoś, kto ma Internet.

    To radyjko w kuchni włączane czasem przy śniadaniu. UKF tam nie odbiera
    -trzeba by zewnętrzną antenę.

    Mirek.