  • 1. Data: 2010-09-14 15:58:31
    Temat: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Na 8 cylindrów 1 w ogóle nie działa a 2 czasami. Rozebrałem sterownik a tam
    siedzą drivery o nic nie mówiących oznaczeniach: 30374 9801 1011743 1037d i
    30374 9801 0921743 1020YB. Pewnie tylko pierwszy człon 30374 9801 ma
    znaczenie. Szukając jakiś informacji znalazłem coś na forum BMW czyli pewnie
    występuje w wielu boszowskich sterownikach.

    Pytanie skąd wziąć takie 4 drivery?

    PC

  • 2. Data: 2010-09-15 07:18:33
    Temat: Re: Driver w sterowniku silnika Bosch do merca
    Od: "MH" <l...@o...pl>

> [...]
    > znaczenie. Szukając jakiś informacji znalazłem coś na forum BMW czyli pewnie
    > występuje w wielu boszowskich sterownikach.

    =================

    Też miałem kiedyś podobny problem. Niestety moje poszukiwania zakończyły się
    fiaskiem. Musiałem kupić kompletny moduł..

    MH

  • 3. Data: 2010-09-15 13:56:30
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Chyba kupię ale jako dawcę bo to stosunkowo nowy samochód i ma immobiliser
    :-(

    PC

  • 4. Data: 2010-09-15 14:36:38
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Nie wiem jak do merca ale do wiekszosci innych samochodow ludzie na aledrogo
    sprzedaja razem z petla i pastylka imo. Wiec masz komplet.

  • 5. Data: 2010-09-15 16:35:11
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wnekus" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem jak do merca ale do wiekszosci innych samochodow ludzie na
    > aledrogo sprzedaja razem z petla i pastylka imo. Wiec masz komplet.

    Nie wiem dlaczego ale sprzedają bez.

    PC

  • 6. Data: 2010-09-16 15:08:40
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem dlaczego ale sprzedają bez.

    pastylka została u poprzedniego właściciela ;)

    e.