  • 1. Data: 2013-05-28 10:00:14
    Temat: Do Splitu przez Brno czy przez Bratysławę.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Pytanie na szybko.
    Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?

    Dzieki i pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2013-05-28 10:48:56
    Temat: Re: Do Splitu przez Brno czy przez Bratysławę.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-28 10:00, *WW* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Witam
    >
    > Pytanie na szybko.
    > Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?

    Przez Brno (z DC rozumiem :) )

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-05-28 10:49:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-28, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Pytanie na szybko.
    > Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?

    Przez Brno i Bratyslawe ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-05-28 10:56:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WW,

    Tuesday, May 28, 2013, 10:00:14 AM, you wrote:

    > Pytanie na szybko.
    > Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?

    Ale nie napisałeś skąd.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-05-28 11:15:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, May 28, 2013, 10:49:11 AM, you wrote:

    > Przez Brno i Bratyslawe ;-)

    A po co przez Bratysławę? Brno - Mikulov - Wiedeń.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-05-28 11:19:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-28, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > A po co przez Bratysławę? Brno - Mikulov - Wiedeń.

    Zeby dalej przez Wegry - omijamy Austrie i Slowenie. Droga praktycznie
    ta sama.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2013-05-28 13:44:31
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-05-28 10:00, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Pytanie na szybko.
    > Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?
    >
    > Dzieki i pozdrawiam
    > WW

    Ja jeżdżę przez Koszyce i Budapeszt.

  • 8. Data: 2013-05-28 14:45:49
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Ale nie napisałeś skąd.

    Bardzo przepraszam za to niedopatrzenie.

    Z Łodzi.

    Dzięki za już otrzymane odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    WW

  • 9. Data: 2013-05-28 17:39:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    >Zależy skąd.
    >Jak przez Słowację to przez Bratysławę, ja zawsze tak wybieram, nie
    >cierpię odcinka od Brna do austriackiej autostrady.

    A ilez tego odcinka - 80 km ? Z czego czesc po czeskiej ekspresowce, a
    czesc po austryjackiej krajowce ... ale jak przestrzegaja wlasnych
    tablic, to i pojechac sie da :-)

    P.S. Google twierdzi ze z Katowic przez Ziline, Bratyslawe i wieden to
    45minut dluzej ..

    J.

  • 10. Data: 2013-05-28 19:11:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>