  • 1. Data: 2013-05-28 10:01:47
    Temat: Hałas dochodzacy z tylu auta
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    od jakiegos miesiaca slysze wyrazny halas z tylu auta dokladnie nie potrafie
    zlokalizowac skad pochodzi czy od ukladu jezdnego czy od wydechowego. auto
    bedzie mialo 4 lata za miesiac tak ze jest relatywnie nowe Przy predkosci
    90 - 100 km jest wyraznie slyszalne ale przy mniejszej predkosci tez jest
    zauwazalne. Prosze o jakies sugestie Czy to od kol bo tak mniej wiecej w tym
    czasie byly wymieniane ale byly dwukrotnie wywazane bo myslalem ze to od
    tego Czy moze wydech dziurawy.
    Pacjent to Linea 1.4 TJet 120 KM

  • 2. Data: 2013-05-28 11:22:27
    Temat: Re: Hałas dochodzacy z tylu auta
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 10:01:47 UTC+2 użytkownik Serwis napisał:
    > od jakiegos miesiaca slysze wyrazny halas z tylu auta dokladnie nie potrafie

    auto

    > bedzie mialo 4 lata za miesiac
    Nie wiadomo, nie wiadomo.

  • 3. Data: 2013-05-28 18:12:54
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 28.05.2013 10:01, Serwis pisze:
    > od jakiegos miesiaca slysze wyrazny halas z tylu auta dokladnie nie potrafie
    > zlokalizowac skad pochodzi czy od ukladu jezdnego czy od wydechowego.

    Jak nie związany z prędkością obrotową silnika a prędkością pojazdu to
    szklana kula mówi, że może być łożysko :D

    S.

  • 4. Data: 2013-05-28 22:33:01
    Od: Agent 23908 <k...@t...pl>

    W dniu 2013-05-28 18:12, Stefan Szczygielski pisze:

    > Jak nie związany z prędkością obrotową silnika a prędkością pojazdu to
    > szklana kula mówi, że może być łożysko :D
    >
    > S.

    ta marka po tym przebiegu tak ma.... wymienic na normalny powoz

    Agent 23908

  • 5. Data: 2013-05-29 16:12:11
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > ta marka po tym przebiegu tak ma.... wymienic na normalny powoz
    >

    > Agent 23908

    A skad wiesz jaki ma przebieg Nic o tym nie wspomnialem a przejechane
    niespelna 35 k km to troche malo na takie dolegliwosci. I co w/g Ciebie jest
    normalnym powozem Bo chyba nie 15 letnie wieswageny

  • 6. Data: 2013-05-30 17:42:06
    Od: tá´Ź

    kowtow wrote:

    > I co w/g Ciebie
    > jest normalnym powozem

    Np. mój praktyczny i luksusowy Polonez Truck Roy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??