  • 101. Data: 2012-08-15 07:22:07
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Pecherz to ja mam duzy, ale nerki u kazdego pracuja.

    Na tym kierunku latem skóra również, można powiedzieć, że głównie.

    > Owszem, moze bym i mogl wytrzymac z jednym postojem, ale jak juz musze
    > tankowac to co sie mam ograniczac :-)

    > Jeszcze pamietam jak wskazowka w Nubirze spadala :-)
    > A i w Ceedzie nie jest pewnie duzo lepiej, jak sie kiedys w koncu
    > rozpedzisz i z pedalem w podlodze zostaniesz :-)

    Nie wiem, jeszcze mi się nie zdarzyło tankować w trasie więcej niż raz
    dziennie, jeśli tankuję do pełna.
    Na dwóch bakach to mogę przejechać 2 tys km, wcale wolno nie jadąc.

  • 102. Data: 2012-08-15 08:44:19
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-08-2012 o 22:58:57 Axel <a...@o...niespamuj.pl> napisał(a):

    > 10-15h. Swoje lata i rozum mam i przy dluzszych trasach planuje noclegi.
    > Po pierwsze dlatego, ze zwykle jak ja jestem zmeczony, to moja zona juz
    > dawno spi i nie ma mnie kto zmienic za kolkiem :-) A po drugie, to na
    > urlop zazwyczaj latam samolotem i pozyczam samochod na miejscu.

    Ja pisałem co w moim przypadku musi być spełnione, aby przejechać
    2000-2500km na raz.
    Ty mówisz o jeździe przez 10-15h - to zupełnie inna bajka.

    > Po co? Nie planuje dziennych tras dluzszych niz 700-800 km (zdarzaly
    > sie dluzsze, ale to raczej odstepstwo od reguly), bo zwykle jest po
    > drodze duzo zwiedzania. Zreszta - nie bawi mnie jezdzenie dookola
    > Niemiec :-P

    Ale my w tej odnodze wątku piszemy o długich trasach, pomijając zasadność
    takowych.
    Mi się czasami zdarza zrobić 600-700 bez żadnego postoju, gdy już się
    zatrzymam to i tak muszę dzieciaki z samochodu "kijem wyganiać".

    TG

  • 103. Data: 2012-08-15 08:47:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 14-08-2012 o 23:08:30 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja dojezdzam do kogos kto wyprzedza. I wtedy sie okazuje ze tempomat nie
    > dodaje skrzydel i asertywnosc nie pomaga :-)

    Masz rację, trzeba klikać (lub nacisnąć hamulec). Ale ja nie mówiłem o
    jeździe na tampomacie cały czas (spada mi wtedy koncentracja) tylko o
    "wspomaganiu" nogi gdy zachodzi taka potrzeba.

    TG

  • 104. Data: 2012-08-15 11:11:59
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-08-14 00:28, BartekK pisze:
    [..]
    > Ale przy podanej tutaj trasie (z zaznaczeniem, że duża większość trasy
    > to 2-3pasmowe drogi ekspresowe/autostrady) - uważam że dojazd kilka
    > godzin wcześniej - jest (**dla mnie**) bezpieczniejszy, niż 22h katorgi
    > za tirami, lub przy 110-130 coś jak taka gra na małe Atari "żaba

    to jest najgorsza prędkość na autostradę. Albo jedziesz 130-150 jak
    większość i tylko zjeżdżasz kilku szybszym, albo 85-89 za tirami prawym.

    > przechodzi przez autostradę" - albo ktoś mi wjedzie w dupę, albo ja
    > zaraz wpadnę na tego co 90 jedzie, trzeba ciągle cyrklować lewy
    > pas-prawy pas... a po >10h takiego tetrisa zmęczenie da się we znaki.

    Nie dziwię się, dlatego ja wolę lecieć lewy 150, spalić więcej, a jechać
    spokojniej.

    --
    pozdro
    W.

  • 105. Data: 2012-08-15 13:10:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 07:22:07 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie wiem, jeszcze mi się nie zdarzyło tankować w trasie więcej niż raz
    > dziennie, jeśli tankuję do pełna.
    > Na dwóch bakach to mogę przejechać 2 tys km, wcale wolno nie jadąc.

    Wydaje ci sie. Kapelusznik :-P

    J.

  • 106. Data: 2012-08-15 13:48:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Wydaje ci sie.

    Napisałem, że mogę, a nie, że tak będzie w każdych warunkach.
    W każdym razie w godzinę więcej niż 150 km nie przejedziesz, a nie ma opcji,
    żeby bak nie wystarczył na minimum 500.

  • 107. Data: 2012-08-15 14:12:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 15-08-2012 o 13:48:18 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > W każdym razie w godzinę więcej niż 150 km nie przejedziesz, a nie ma
    > opcji, żeby bak nie wystarczył na minimum 500.

    No ale 500km to 3-4h jazdy autostradą.

    TG

  • 108. Data: 2012-08-15 14:54:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 13:48:18 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Napisałem, że mogę, a nie, że tak będzie w każdych warunkach.
    > W każdym razie w godzinę więcej niż 150 km nie przejedziesz, a nie ma opcji,

    Wyjedz w nocy na A2, min granice, docisnij do oporu i tak trzymaj, wtedy
    zobaczymy :-)

    > żeby bak nie wystarczył na minimum 500.

    Jak widzisz jak wskazowka opada, to nie dojezdzasz do konca, szczegolnie
    gdy nie wiadomo kiedy bedzie nastepna stacja :-)

    J.

  • 109. Data: 2012-08-15 16:10:57
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-14 12:51, Maciek pisze:
    > Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:03:48 +0200, J.F napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Jakie Niemcy, jaki hotel, czlowieku...?
    >
    > Ja wyjezdzam z Krakowa, jade przez Slowacje i Wegry, nie mam po drodze
    > zadnych Niemiec, chyba ze byla jakas korekta granic o ktorej nie wiem.

    no dobra, w tamtą stronę mandaty takie tanie czy kontroli nie ma?
    Pytam bo kiedyś też się tam wybiorę i może lepiej będzie w cenę
    przejazdu wkalkulować mandat za +30km/h niż się wlec :)

    Lukasz

  • 110. Data: 2012-08-15 16:17:37
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-14 18:35, J.F pisze:

> [...]

    pewnie na gaz albo większym benzyniakiem, na gaz to potrafiłem 3x
    dziennie tankować

    > Jeszcze pamietam jak wskazowka w Nubirze spadala :-)
    > A i w Ceedzie nie jest pewnie duzo lepiej, jak sie kiedys w koncu
    > rozpedzisz i z pedalem w podlodze zostaniesz :-)

    ee tam, 2.0TDI przy 200km/h bierze <10l/100km, 3.0 z BMW niewiele
    więcej, 2,5TDI V6 też w 10/100 się mieścił przy tej prędkości, w każdym
    z tych aut min. 600km na zbiorniku robiłem/robię. Ale fakt - Impreza GT
    to chyba niewiele ponad 300km potrafiła na zbiorniku zrobić ;)

    Lukasz