  • 1. Data: 2012-08-14 07:12:57
    Temat: transport obiektow wewnatrz kabiny
    Od: michu <g...@o...pl>

    zamierzam przewiezc na dlugi dystans duzy rower wewnatrz kabiny sedana.
    samochodem bede jechal ja jako kierowca a bagaznik niestety nie pozwala
    na upchniecie roweru. Zostaja zlozone siedzenie obok mnie i tyl po
    zdemontowaniu zaglowkow - czy demontaz zaglowkow jest legalny jesli nikt
    nie jedzie samochodem ? czy mozna przewozic rowery wewnatrz kabiny i
    nikt sie nie dorypie od strony mandatow za stwarzanie niebezpieczenstwa
    w ruchu? dystans na tyle dlugi, ze przynajmniej 2-3 razy bede mijal
    jakis radiowoz. z reguly sprawdzaja predkosc, pasy, swiatla ... ale czy
    nikt sie nie dorypie o przewoz mojego roweru wewnatrz pojazdu ? jesli
    tak to jakie paragrafy moglyby wchodzic w gre
    i jakiego rzedu kary ?

  • 2. Data: 2012-08-14 08:37:40
    Temat: Re: transport obiektow wewnatrz kabiny
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 14.08.2012 07:12, michu wrote:
> [...]
    > nikt sie nie dorypie o przewoz mojego roweru wewnatrz pojazdu ? jesli
    > tak to jakie paragrafy moglyby wchodzic w gre
    Przewoze tak bardzo czesto i nigdy sie nie zastanawialem, ze to
    nielegalne moze byc :)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-08-14 09:56:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > nikt sie nie dorypie o przewoz mojego roweru wewnatrz pojazdu ? jesli
    > tak to jakie paragrafy moglyby wchodzic w gre

    a nie możesz złożyc tylniej kanapy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 4. Data: 2012-08-14 16:57:22
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    To chyba jakis maly sedan ze musisz siedzenia i zaglowki skladac. Sciagnij z roweru
    kola i wloz go za pomiedzy przednie siedzenia a tylna kanape.

  • 5. Data: 2012-08-15 12:21:34
    Od: "edgr" <e...@g...pl>

    Przede wszystkim poprzypinaj go dobrze, żeby w razie nieszczęścia nie wpadł
    na Ciebie i dziury w głowie nie zrobił.
    Pzdr
    edgr