  • 1. Data: 2004-03-19 19:26:43
    Temat: Dobrze trafiłem??
    Od: "ed" <n...@g...pl>

    Posłuchajcie nie bede wam calej historii mówić ale problem jest taki:
    chce odpłacić pięknym za nadobne pewnej dziewczynie. Chce ją mieć na
    podsłuchu gadu gadu. Wiem że to troche niemoralne ale słyszałem że są
    specjalne programy które to umożliwiają. jakiś tam nawet ściągnąłem ale
    oczywiśćie nie działa nie wiem może ja coś pokręciłem (mam windowsa 98) ale
    większość takich programów mnie poprosu przerasta. Będę wdzięczny za pomoc.
    Może ktoś wie jaki program i jak uruchomić. UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM
    CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO INFORMATYCZNRGO SLANGU

  • 2. Data: 2004-03-19 19:53:39
    Temat: Re: Dobrze trafiłem??
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Prickle-Prickle, Discord 6, 3170 YOLD, n...@g...pl wrote:

> [...]
    > Może ktoś wie jaki program i jak uruchomić. UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM
    > CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO INFORMATYCZNRGO SLANGU

    Ta grupa zajmuje się problemami polskiego Internetu. O hackingu jest
    inna grupa (mogłeś przeoczyć szukając, bo jest w alt.pl., a nie w pl.,
    alt.pl.comp.cośtam.hacking dokładniej, chyba znajdziesz).

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...that's alright. I was having a bad dream.

  • 3. Data: 2004-03-19 20:14:09
    Od: Tom <g...@m...vg.cy>

> [...]
    > Może ktoś wie jaki program i jak uruchomić. UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM
    > CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO INFORMATYCZNRGO SLANGU

    Udaj się na alt.comp.pl.hacking .......
    i inne rozszerzenia o podobnej treści.
    BTW daj nr GG tej dziewczyny. Powiem jej jakiego miała kochasia.... :-p

    --
    Zasada Merhina:
    "Jeśli masz wątpliwości, to tak już zostanie. "

    Pozdroofka
    gbz(at)mbex.vg.cy

  • 4. Data: 2004-03-19 20:19:43
    Od: "Lost" <l...@o...pl>

    nie karmic trolla, a przy okazji juz ten post gdzies widzialem...

  • 5. Data: 2004-03-19 21:31:30
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    ed wrote:
    > Posłuchajcie nie bede wam calej historii mówić ale problem jest taki:
    <cut>

    Źle trafiłeś.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 6. Data: 2004-03-19 23:16:12
    Od: Malo Interesujacy Obiekt <e...@d...art.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004 19:26:43 +0000, ed wrote:

    > Posłuchajcie nie bede wam calej historii mówić ale problem jest taki:
    > chce odpłacić pięknym za nadobne pewnej dziewczynie. Chce ją mieć na
    > podsłuchu gadu gadu.

    gadu gadu nie da sie podsluchac.

    > Wiem że to troche niemoralne ale słyszałem że
    > są specjalne programy które to umożliwiają.

    to ktos ci nasciemnial, gadu gadu nie da sie podsluchac
    za mocno jest zaszyfrowane

    > jakiś tam nawet
    > ściągnąłem ale oczywiśćie nie działa nie wiem może ja coś
    > pokręciłem (mam windowsa 98)

    windows to w ogole najlepszy system na chakowanie, bo na wszystko pozwala,
    linuxy sie beda buntowac i marudzic cos o korzeniach a windows zrobi

    > UWAGA!! z INFORMATYKI JESTEM CAŁKIEM ZIELONY WIĘC PROSIŁBYM BEZ TEGO
    > INFORMATYCZNRGO SLANGU

    spoko, do chakowania nie jest potrzebny zaden slang! tylko komputer

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)

  • 7. Data: 2004-03-20 16:06:16
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "ed" <n...@g...pl> wrote :

    > poprosu przerasta. Będę wdzięczny za pomoc. Może ktoś wie jaki

    pl.troll.wybacz.mi

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 8. Data: 2004-03-23 22:01:23
    Od: "paker" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Malo Interesujacy Obiekt" <e...@d...art.pl>
    napisał w wiadomości news:pan.2004.03.19.23.16.04.696538@devnull.art.pl..
    .
    [ciach]
    > gadu gadu nie da sie podsluchac.

    > to ktos ci nasciemnial, gadu gadu nie da sie podsluchac
    > za mocno jest zaszyfrowane
    [ciach]
    gg wcale nieszyfruje przesylanych danych. tak wyglada pakiet
    0b 00 00 00 15 00 00 00 32 93 44 00 a8 45 0a 01

    28 00 00 00 6a 65 73 74 65 73 3f 3f 00

    a to po zlozeniu do kupy :D

    ........2"D.¨E..

    (...jestes??.

  • 9. Data: 2004-03-23 22:35:19
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    paker wrote:

    > [ciach]
    > gg wcale nieszyfruje przesylanych danych. tak wyglada pakiet
    > 0b 00 00 00 15 00 00 00 32 93 44 00 a8 45 0a 01

    Jak przyjdzie ironia i Cie kupnie w dupe, to tez sie nie zorientujesz?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 10. Data: 2004-03-23 23:38:44
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:
    > Jak przyjdzie ironia i Cie kupnie w dupe, to tez sie nie zorientujesz?

    A wiesz, wcale nie wyglądało na ironię.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)