  • 1. Data: 2009-02-10 22:47:33
    Temat: Dochodzenie odszkodowania z ub. OC/NWW.
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    Witam.
    Z wracam się do was grupowicze z prośbą o udzielenie informacji w kwestii dochodzenia
    odszkodowań od towarzystwa ubezpieczeniowego. Sam jestem zielony w temacie, a z tego
    co się domyślam to jakieś pieniądze 'należą mi się'. Byłem pasażerem samochodu w
    wypadku, leżałem ponad tydzień w szpitalu. No i teraz nie bardzo wiem co mam robić a
    do domu przychodzą listy i przedstawiciele 'sępów', tzn. mediatorów reklamujących
    się, że jeżeli oni mi pomogą to dostanę 10 razy tyle niż gdybym sam się starał o
    odszkodowanie.

    Móglibyście mi podpowiedzieć co dalej mam z tym fantem robić?

    Wiem, że to nie ta grupa bo wypadek samochodem a motocykla jak na złość w okolicy
    nawet nie było. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle że mam kat. A i że na
    pl.misc.samochody już pisałem a zależy mi bardzo na odzewie.

    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-02-11 00:32:29
    Temat: Re: Dochodzenie odszkodowania z ub. OC/NWW.
    Od: marider <m...@g...pl>

    Sqeeb pisze:
    > Móglibyście mi podpowiedzieć co dalej mam z tym fantem robić?

    Skontaktuj sie z Krzyskiem, czlowiek sprawdzony, skuteczny i w dodatku
    motocyklista ;) http://apu.pl/

    Pzdr
    --
    marider