  • 1. Data: 2016-09-11 20:49:30
    Temat: Docieranie
    Od: Kamil1502 <Khebda@_NOSPAM_onet.pl >

    Witam. Chciałbym się was zapytać ile mth docierać yzf 450. Wymieniłem w
    nim łożyska wału,balansera,korba,tłok, cylinder itp. Przejechałem juz
    6-7mth czy tle juz wystarczy i można zacząć jeździć normalnie?

  • 2. Data: 2016-09-21 22:40:29
    Temat: Re: Docieranie
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kamil1502 <Khebda@_NOSPAM_onet.pl > wrote:

    >Witam. Chciałbym się was zapytać ile mth docierać yzf 450. Wymieniłem w
    >nim łożyska wału,balansera,korba,tłok, cylinder itp. Przejechałem juz
    >6-7mth czy tle juz wystarczy i można zacząć jeździć normalnie?

    Choroba, w zyciu nie spotkalem sie z tak postawionym pytaniem, w
    prostym w zasadzie temacie.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2016-09-22 21:08:58
    Od: "paramic" <f...@w...pl>

    Wymień olej i możesz cisnąć na 100%

    Użytkownik "Kamil1502" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    Witam. Chciałbym się was zapytać ile mth docierać yzf 450. Wymieniłem w
    nim łożyska wału,balansera,korba,tłok, cylinder itp. Przejechałem juz
    6-7mth czy tle juz wystarczy i można zacząć jeździć normalnie?

    ---
    Avast.