  • 1. Data: 2016-09-12 22:10:19
    Temat: bandit 600
    Od: Patryk1897 <ryc-pat@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam wszystkich mam otóż taki problem z moim banditem motocykl nie chcal
    odpalić cieklo paliwo z wężykow i bezyna była też we filtrze powietrza ale
    motocykl odpali po dużych ilościach prób i gdy po dłuższym postoju było to
    samo gdy już odpali to wszystko jest ok potem go zgasze to normalne odpala
    i też zauważyłem że gdy wylacze sanie na ciepłym silniku to gdy wyłączam
    sanie motcykl gaśnie lecz gdy go odpale ponownie bez sania to motocykl
    normalnie działa trzyma obroty nie gaśnie dopiero jak powtórzę czynność z
    saniem to silnik gaśnie co to może być

  • 2. Data: 2016-09-12 22:42:04
    Temat: Re: bandit 600
    Od: masti <g...@t...hell>

    Patryk1897 wrote:

> [...]
    > sanie motcykl gaśnie lecz gdy go odpale ponownie bez sania to motocykl
    > normalnie działa trzyma obroty nie gaśnie dopiero jak powtórzę czynność z

    brak znaków interpunkycjnych i gramatyki

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-09-12 23:13:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 22:42:08 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > brak znaków interpunkycjnych i gramatyki

    Jakiś czas temu była epidemia mylenia "ą" z "om". Potem nastała
    Mania Wpieprzania Wszędzie Wielkiej Litery. teraz mamy zalew
    ignorowania początku zdania jak również rwanie myśli przewodniej
    połączone z unikaniem znaków interpunkcyjnych i stosowaniem
    debilnych skrótów. Może jakiś socjolog się wypowie, czy to są
    efekty poszczególnych zmian w oświacie, przypadkowe mutacje czy może
    wpływ ma puszczanie tego lub owego w telepudle? ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 4. Data: 2016-09-13 08:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

> [...]
    > efekty poszczególnych zmian w oświacie, przypadkowe mutacje czy może
    > wpływ ma puszczanie tego lub owego w telepudle? ;)

    A moze gośc jest po prostu niepełnosprawny umysłowo...?
    Bo styl pisania troche na to wskazuje.

  • 5. Data: 2016-09-13 09:13:16
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
    > Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > A moze gośc jest po prostu niepełnosprawny umysłowo...?
    > Bo styl pisania troche na to wskazuje.

    Jakiś czas temu na forum Jeepa naskoczyli na usera za pisownię.
    Okazało się za chwilę, że to obcokrajowiec i wtedy już były tylko
    same pochwały za ogarnięcie języka. Może tu też coś takiego ma
    miejsce.
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2016-09-13 10:08:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    tadzik wrote:

> [...]
    > Okazało się za chwilę, że to obcokrajowiec i wtedy już były tylko
    > same pochwały za ogarnięcie języka. Może tu też coś takiego ma

    mówisz, ze przez sikacza sami obcokrajowcy piszą?

  • 7. Data: 2016-09-13 13:35:16
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    masti <g...@t...hell> Wrote in message:
    > mówisz, ze przez sikacza sami obcokrajowcy piszą?

    Patrząc już jakiś czas na wypowiedzi użytkowników sikacza
    twierdzę, że TAK! Zdecydowanie TAK, to muszą być co najmniej
    jacyś kosmici ;)

    Ja tylko chciałem zwrócić uwagę, że rzeczywistość nie zawsze
    okazuje się taką, jaką ją sobie wyobrażaliśmy.
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 8. Data: 2016-09-13 17:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tadzik n...@b...pl ...

> [...]
    > Okazało się za chwilę, że to obcokrajowiec i wtedy już były tylko
    > same pochwały za ogarnięcie języka. Może tu też coś takiego ma

    No ale interpunkcja to nie jest lokalny wynalazek... :)